Vraag

Netflix via de Proximus factuur

  • 28 March 2018
  • 9 reacties
  • 372 Bekeken

Reputatie 2
Wij zijn 2 maand geleden klant geworden en hebben een Tuttimus. Ik heb gevraagd Netflix als bundle te laten activeren en ik kan dit zien in MyProximus.
Wij hadden al Netflix voordien dus ik heb alle stappen doorlopen die moesten. Wij hebben ons bestaande netflix account opgezegd, zoals ons werd verzocht te doen.
Nu is deze verlopen en is het de bedoeling dat dit nu via tuttimus verder loopt.
Bij het menu waar je de betaalmethode moet selecteren maken we de selectie "Proximus factuur" en krijgen we deze foutmelding namelijk :
"Deze betalingsmethode is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere betalingsmethode."
Ik heb al een aantal keer contact gehad met de klantendienst en ze zouden dit activeren maar het probleem blijft.
Kan iemand aub nakijken wat er scheelt en voor een serieuze oplossing zorgen.

9 reacties

Reputatie 2
Is er misschien iemand van Proximus die het fatsoen wil hebben om te antwoorden en tenminste naar een oplossing te zoeken?????😠
Indien op langere termijn hier niemand van proximus zelf moest reageren kun je :
Voor Norton kan je contact opnemen via het webform :
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/welkom-bij-support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html
Hier kies je, technische vraag, internet en vervolgens Norton.
Je kan vervolgens een mail sturen zodanig dit bij de correcte dienst terecht komt.
Er is geen telefonische support , je dient dus steeds via dit contact formulier te gaan
Reputatie 7
Badge +3
Dag bogey,

Ik heb in ons systeem aangeduid dat je Netflix wenst te activeren; Je krijgt hiervan een bevestiging per e-mail.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 2
Hallo Antonella, ik heb net de mail gekregen maar ik had dit al geactiveerd en ik had daar ook al een mail van gekregen. Ik krijg het gewoon niet in orde via de Proximus factuur op de decoder.
Reputatie 7
Badge +4
En welke foutmelding krijg je exact?
Want het enige wat je zou moeten doen is uw account van Netflix annuleren en opnieuw ingeven via de decoder.
Mvg, Koen
Reputatie 2
Hallo Koen, ik krijg als foutmelding wat ik in mijn eerste berichtje gezet heb. Mvg Michel
Reputatie 7
Badge +4
Kan je eens de cookies op de decoder verwijderen:

Menu > Instellingen > Systeem > Privacy / Veiligheid > Cookies beheren
Reputatie 2
Dit weekend was het plotseling opgelost. Ik weet niet wat er gedaan is maar het werkt.
Bedankt aan iedereen voor de hulp. mvg Michel
Beste Klant,

Het is fijn om te weten dat uw technische storing is opgelost en dat u opnieuw via uw Proximus TV naar Netflix kan kijken.

Mvg,
Eva

Reageer