Vraag

Netflix online activeren

  • 23 September 2018
  • 4 reacties
  • 536 Bekeken

Beste,

Ik heb net een abonnement Minimus afgesloten waar ook Netflix in zit. Ik heb echter nog geen tv-toestel; kan ik toch al mijn Netflix-account activeren via mijn abonnement?

4 reacties

Ter info : mss kan deze informatie toch nuttig zijn hier
> https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html

Daar had ik reeds naar gekeken. Daar lukt het enkel via de decoder en tv, maar dat heb ik dus niet... Als ik via mijn andere apparaten naar kanaal 57 ga kan ik helemaal niets activeren. Via de website van Netflix lukt het ook niet om een nieuw account te koppelen aan mijn abonnement.

PS: moest er hier geen reactie komen met een oplossing of van iemand van Proximus stuur hen dan best een Privébericht (klik hier)
Als het nog niet opgelost is kijk mss eens of het op deze manier lukt (deze methode staat hier al op het forum)
Via MyProximus
U kunt alle opties en tv-bundels activeren via MyProximus : entertainment, voetbalzenders, kinderzenders,enz.
1.Log in op MyProximus om uw producten en diensten te beheren.
Bekijk uw producten
2.Klik op het Proximus TV-icoon. Alle beschikbare opties verschijnen op het scherm.
3.Klik op de optie die u wilt activeren. Ziet u een ?? Dan kunt u deze optie kiezen als tv-bundel (inbegrepen bij uw Pack).
4.Klik op Bestellen > Volgende > Bevestigen > Doorgaan.
5.Uw optie is geactiveerd. U kunt kijken naar uw nieuwe tv-programma’s binnen enkele uren. U ziet steeds een ? naast de door u gekozen tv-bundel.

Activeer Netflix op uw tv
Nadat u Netflix hebt geactiveerd in MyProximus, dient u deze ook te activeren in uw tv menu.

Reageer