Vraag

Netflix: maand gratis

  • 18 May 2017
  • 3 reacties
  • 407 Bekeken

Tot mijn groot spijt heb ik mijn cadeaubon van drie maanden gratis netflix niet ingeruild en is deze actie blijkbaar verlopen. Doch kan je nog steeds genieten van een maand gratis.

Echter wanneer ik me hierop wens in te schrijven dien ik mijn creditcard gegevens door te gegeven voor het geval ik na die maand gratis het abonnement wens te behouden.

Ik dacht dat deze betaling gewoon bij de factuur zou gerekend worden. Ik geef namelijk niet graag mijn creditcardgegevens waarbij men dus geld van mijn rekening kan houden zonder enige vorm van domiciliëring zoals ik nu heb.

Bestaat er dan ook geen andere mogelijkheid tot het verkrijgen van die maand gratis aub?

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ja ik denk enkel die optie via Proximus Je kan best eens bellen met klanten dienst of langs gaan als het dicht bij licht om uitleg te vragen en anders vraag je het hier aan de medewerkers of schrijf een privé mail. Die 3 mainden ben je kwijt maar je kan wel genieten van Netflix. En ik denk dat dat bedrag van 9€ en zo veel dan gewoon bij je maandelijkse rekening komt.
bedankt!!!!
Je kan een privébericht aan Het Proximus Team versturen door op deze link te klikken:
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer