Beantwoord

Netflix kijken op decoder met eigen Netflix abonnement

  • 11 January 2018
  • 10 reacties
  • 5192 Bekeken

Goeiemiddag iedereen,

Ik heb op vandaag een Familus pack en daarnaast ook een Netflix abonnement.

Kan ik Netflix op de decoder gebruiken maar wel mijn abonnement via Netflix behouden?

Het is niet de bedoeling om de facturatie van Netflix op mijn Proximus rekening te krijgen.
Deze zouden gescheiden moeten blijven.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie antwoorden!

Steven
icon

Beste antwoord door Marleen 13 January 2018, 15:03

Bekijk origineel

10 reacties

Weet niemand hier een antwoord op? 😞
Ik heb zo'n bruin vermoeden van niet maar inderdaad het zou beter zijn dat iemand hier van Proximus dit officieel bevestigd en interessant om weten.
Reputatie 7
Badge +6



Bye bye
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Steven,

Je kan Netflix via de decoder bekijken maar dan zal ook het abonnement via ons gefactureerd worden.

Mvg, Koen
Dit was mijn bruin vermoeden 😉
Reputatie 7
Badge +6
Dag Steven,

Je kan Netflix via de decoder bekijken maar dan zal ook het abonnement via ons gefactureerd worden.

Mvg, Koen


Dat is helemaal niet waar: ik kan al zolang Netflix via de Proximus decoder te bekijken valt met mijn Netflix abonnement (betaald via Paypal) ook rustig via de Proximus tv decoder kijken en ik heb NOOIT via Proximus betaald.

Daarvoor bestaat trouwens die optie: activeer en betaal via Netflix, waarvan hierboven de foto's staan.
www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html

Kies: Ik heb een Netflix account... Kies: Nee, ik ben geen Tuttimus of Familus klant (ook al ben je dat). Kies: Hoe wil je Netflix activeren en betalen. Kies: Activeer en betaal rechtstreeks aan Netflix en dan krijg je de procedure waarvan hierboven de foto's.

Voor alle duidelijkheid : ik ben volledig Tuttimus.
Ik heb er geen ervaring mee maar is het verschil niet als je een oud pack hebt t.o.v. de nieuwe Tuttimus en familus ?
Reputatie 7
Badge +6

Ik heb er geen ervaring mee maar is het verschil niet als je een oud pack hebt t.o.v. de nieuwe Tuttimus en familus ?


Heeft geen belang: wil je met je bestaande Netflix abo via de Proximus TV decoder kijken: je gaat naar kanaal 57, drukt op OK, op aanmelden: dat doe je met je Netflix login en paswoord (wel wat werk om dat in te voeren) en je kan onmiddellijk kijken.

Reputatie 7
Badge +6
Marleen, je hebt gelijk. Koen heeft zich hier inderdaad vergist. Het is wel degelijk mogelijk Netflix op de decoder te kijken zonder Netflix te factureren via Proximus. Maw, je bent Proximus klant maar hebt een eigen Netflix abonnement dat je op de decoder gebruikt.

Reageer