Netflix kan niet op Proximus factuur

  • 23 August 2017
  • 7 reacties
  • 257 Bekeken

Beste...

Wij zijn vanaf gisteren al aan het proberen om netflix aan te sluiten op onze decorder. Wij zijn nieuwe klanten en dit lukt blijkbaar niet.
We hebben alles gedaan zoals ze ons dat voorgedaan hebben maar telkens als we op het einde willen kiezen voor proximus factuur krijgen we de melding " deze betalingsmethode is momenteel niet beschikbaar probeer het later opnieuw of neem een andere betalingsmethode" heb net op het forum gelezen dat er nog iemand dit probleem had en 1ne thomas p heeft dit opgelost... kan het hier ook opgelost worden aub???

7 reacties

Het is intussen inorde geraakt dankzij de klantendienst bedankt!!!
Reputatie 7
Badge +6
Blij te horen dat het intussen in orde is!
zelfde probleem hier frustrerend. heb me de overstap van telenet al goed beklaagt. contract op 2 augustus getekend en maar wachten voor aansluiting tot na vele telefoontjes en technieker die hier kwam en niets kon doen dan toch gisteren de kabel gelegt en aangesloten dacht nu gaat alles gaan tot je de netflix wil activeren die in mzn bundel zit pfffff
lukt het ook niet via de blauwe knop van je afstandsbediening.
hoi martin neen dit lukt me ook niet volgens het filmpje moet je dan je code die standaard 1234 is opgeven en zie je ook het proximus logo en dit zie ik helemaal niet voorbij komen
als ze morgen niet bijtijds reageren stuur dan best nog eens een privébericht

via dit Forum, kun je een privébericht aan Het Proximus Team sturen door op onderstaande link te klikken:
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
in de app staat overal bij tijdelijk storing enkel niet bij mijn mobiele telefonie

Reageer