Vraag

Netflix en/of pincode problemen... help

  • 24 September 2017
  • 7 reacties
  • 1888 Bekeken

beste,

bij deze zijn we "weer" is op zoek naar een oplossing gisteren op 23/09 hebben we netflix mee in onze bundels laten opnemen het klinkt allemaal fijn leuk en "zeer" gemakelijk.... tot we onze afstand bediening in handen hebben.
stap1 we starten op kanaal 57  of op app in menu om alles in te stellen maar daar begint ons probleem pincode px tv we weten standaard 1234 deze neemt decorder niet aan.
Mijn reflex niet forceren en instellingen na kijken op decorder pin kinderslot en pin aankopen aangepast naar een code die we samen kennen en steeds niks en uiteraard na 3X geprobeerd te hebben moeten we later opnieuw proberen, hoe lang staat er niet bij 😞 heb hierna de functie pin code aankopen en kinderslot gewoon gedeactiveerd maar steeds vraagt mijn decoder een pin code ondertussen komt er stillentjes aan stoom uit onze oren van frustratie's dit omwille alleen al het verschil van de uitleg van de zeer vriendelijke medewerker (klanten dienst) en de realiteit iemand een idee

dank u voor u tijd en aandacht 😉


7 reacties

hie----
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_pin_code/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/pincodes-voor-proximus-tv.html
------
lees ik het volgende:
Druk op  . Selecteer Instellingen > Systeem > Veiligheid / privacy.
Geef uw kinderslotpincode in (standaard is de pincode 1234). Vervolgens kunt uw kinderslotpincode en aankooppingcode aan activeren, deactiveren of wijzigen.
Selecteer u Bevestigen om de wijzigingen op te slaan. De wijziging gebeurt onmiddellijk.
Als u uw pincode niet meer terugvindt, bel naar onze technische dienst en hou uw klantnummer bij de hand (waar vindt u uw klantnummer?). Wij zullen uw pincode opnieuw instellen op de standaardcode (d.w.z. 1234).
Deze link heb ik ook gekregen van px via mail maar het lukt niet we volgen alles stap voor stap maar niets hebben ook filmpjes zitten kijken op youtube van px maar ook komt het niet overeen probleem blijft wil mijn px pincode niet aanemen
toch bedankt voor het proberen meedenken en helpen 😉
heb je de decoder al eens heropgestart of mss beter nog eerst eens een reset laten uitvoeren, om te zien of het dan lukt?
ik spring nu op decorder brb 😉
waarschijnlijk heb je de link al zelf gevonden, maar in ieder geval geef ik je hem nog eens mee hoe de decoder moet gereset worden:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
en hier zijn we weer ik krijg nog steeds dezelvde bericht , "probeer later opnieuw" we gaan gewoon morgen opnieuw proberen en eventueel bij px binnen bellen dank u voor u raad en daad martin grtz 😉
ze zulle waarschijnlijk de pincodes moeten resetten zoals het hier ook gebeurd is
>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/netflix-activatie-40811#post586438

Reageer