Beantwoord

Netflix app verdwenen

  • 20 October 2017
  • 15 reacties
  • 911 Bekeken

Hallo, ik merk net dat de netflix app verdwenen is op mijn decoder. Via kanaal 57 kan ik wel nog naar netflix maar de button onder de pvr knop op afstandsbediening is plots weg!?

Nog iemand dit probleem?

Grtn

icon

Beste antwoord door jonathandr 23 October 2017, 16:56

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je de decoder al eens volledig herstart door deze kort van stroom te onderbreken?
Hier idem. Netflix weg in pvr. Wel nu disneychannel bijgekomen. Decoder opnieuw opgestart. Geen verandering.

Zelfde probleem, netflix app is verdwenen uit PVR menu. Wel nog beschikbaar via kanaal 57 zoals vermeld in eerste post.
Decoders + modem al volledig herstart door stroom uit te trekken en +30 sec te wachten.

Ja, hier ook. Eergisteren stond ze er nog op. Ik heb alles heropgestart maar dat helpt niet. Ik keek al Netflix via hun modem voor Proximus het aanbood in hun pack. Zou het kunnen dat ze de app alleen verwijderd hebben bij klanten die via Netflix zelf een abonnement hebben? Of is het ook bij klanten die via hun Netflix betalen? Dan zal mijn abo rap weg zijn en kijk via PlayStation naar Netflix!!
Reputatie 7
Badge +4
Ik laat het nakijken door de betrokken dienst.
Heb het gevonden. Staat nu onder de ON DEMAND knop die Netflix app. Ze kunnen het toch moeilijk maken!!! 🐫 🐔
Inderdaad gevonden
Wij keken steeds netflix via de knop ON DEMAND! Maar hieronder nu niets meer te vinden!? Na heropstarten nog steeds niet terug te vinden! Wat nu?!?
Heb je de decoder al eens herstart door zijn netspanning even te onderbreken om te zien of dan lukt.
Ja, dat is wat we bedoelen met heropstarten!
ja en een reset van de decoder zal dan waarschijnlijk ook niet helpen !
best de reactie morgen afwachten van iemand van het proximus team.
Reputatie 7
Badge +4

Wij wachten op info van ons TV team. Ondertussen kan je altijd via de zender 57 naar netflix gaan.

Hey, al meer info hierover?
Reputatie 7
Badge +4
Nee, ik denk dat we meer info gaan hebben na het weekend.
Reputatie 7
Badge +4

hi, net antwoord gekregen van ons engineering team, je zal netflix inderdaad niet terug vinden via het menu
wel nog via de zender 57 en via on demand
men gaat nog na wat er mogelijk is kwa aanpassingen

Reageer