Beantwoord

Netflix

  • 20 October 2017
  • 5 reacties
  • 774 Bekeken

Netflix staat normaal altijd bij 'op aanvraag' en dan op 'films' of 'series' drukken en daar tussen staat netflix dan. Maar nu staat het er niet meer en ik vind het nergens meer terug. Iemand het zelfde probleem en of iemand die mij hirbij kan mee helpen.
icon

Beste antwoord door ThomasP 3 November 2017, 10:20

Bekijk origineel

5 reacties

die Netflix app staat nu onder de "ON DEMAND" knop

Er loopt ook een andere topic hierover:
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/netflix-app-verdwenen-41192/index1.html#post588643
Heb ik al geprobeert en dat staat er niet onder
best dan morgen de reactie van iemand van het proximus team afwachten en indien er geen reactie moest komen dan eventueel een privébericht sturen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +4

Wij hebben het doorgegeven naar ons TV team. Je kan wel ondertussen naar netflix kijken door naar zender 57 te gaan.

Reputatie 7
Badge +6
Gunther9731, ik zag dat je vraag nog steeds open stond. Heb je nog steeds problemen met openen van Netflix? Ons TV team heeft net een aanpassing gedaan op je decoder. Kan je eens even je cookies op je decoder verwijderen door het volgende te doen en opnieuw proberen?
Ga naar Menu -> Mijn account -> instellingen -> cookies -> ja
Herstart nu de decoder dmv de stroomschakelaar achteraan en controleer of Netflix opnieuw zichtbaar is of niet. Houd ons op de hoogte!

Reageer