Vraag

MyProximus - Enkel Mobilus zichtbaar ipv Tuttimus

  • 18 April 2018
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Ik ben net klant maar mijn gsm nummer was een aantal weken geleden al automatisch overgezet nog voor de bundel geactiveerd ging worden. Hiervoor ook mijn eerste factuur gekregen maar op zich geen ramp.

Nu is het internet en de TV vandaag ook aangesloten en is de Kids bundel actief. Is waarschijnlijk ergens iets mis gegaan en zou dit nu willen aanpassen. Maar op MyProximus kan ik Tuttimus (en de tv diensten) niet zien. Hierdoor kan ik ook geen wijzigingen doen.

Als ik op TV de bundel van Voetbal zou willen bestellen krijg ik een veiligheidsfoutmelding. Het is deze avond nog voetbal dus ik hoop dat dit op een of andere manier snel kan opgelost worden zodat we de match kunnen bekijken.

Telefonisch melden ze dat dit 48u kon duren. Hopelijk kan iemand mij hier helpen 😞

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Jan,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (klantnr, telefoonnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer