Beantwoord

Multi NL boeket

  • 16 February 2018
  • 15 reacties
  • 8857 Bekeken

Reputatie 2
Op aanraden van een medewerker overgestapt op tuttimus. Ging goedkoper en sneller zijn. Helaas. Nou wil ik weten wat Multi boeket NL inhoudt, dat mij maandelijks 14,95 kost.
icon

Beste antwoord door Marleen 19 February 2018, 19:17

Bekijk origineel

15 reacties

wat info die je mss kan interesseren, in afwachten tot er iemand met kennis van zaken je meer uitleg kan geven:
> https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/multi-nl-en-entertainment-nl-36045
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/boeket-multi-nl-41880

All Entertainment en wat inbegrepen is :
> https://www.proximus.be/nl/id_cr_entertainment_offer/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/entertainment-aanbod.html
Reputatie 2
Dank je wel
Reputatie 2
Ik heb het bekeken. Dat boeket staat uitgevinkt in My Proximus en toch betaal ik het !!!
Reputatie 6
Badge +3
Kan u ons in een privé bericht nog even de klantengegevens doorgeven aub?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 2
gedaan, Wilfried
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

Multi NL wordt niet meer aangeboden. Multi NL is vervangen door onze tv boeket " All Entertainment NL , €14,95 ( = combinatie boeket Entertainment NL + boeket Movies & Series ).

Bij nazicht, zie ik dat je tv boeket "Multi NL" wel geactiveerd staat in ons systeem. Wens je deze tv boeket op te zeggen of verder te behouden?

Groeten, Aw
Reputatie 2
Beste Aw
wij hoeven geen films en movies. Dat mag u schrappen.
Ik neem aan dat het dan goedkoper wordt ?
9,95 euro zeker wordt het boeket dan ?
grtn
Reputatie 7
Badge +6
@Piuma: ik denk dat je een paar dingen door elkaar haalt:
Naast je nieuwe pack Tuttimus staat om de een of andere reden (misschien omdat je hiervoor een pack Maxi had?) ook nog het oude, nu niet meer aangeboden Multi boeket Nl actief in het systeem (dus te betalen).

Vraag van AkiW: wil je dat Multi NL boeket nog behouden of schrappen: dat schrappen : - €14,95

PS: In je Tuttimus kan je eventueel een TV bundel kiezen, die kost je dan bv. €9,95 voor Entertainment Channels met €2 korting in pack. De lijst van de zenders daarin vind je in de link van Martin hierboven.
Reputatie 2
Marleen
Ik heb Tuttimus nog maar van rond de jaarwisseling. Sindsdien loopt alles fout. Heb daar veel te weinig uitleg bijgekregen en alles zou beter gaan, helemaal niet dus.
Facturen lopen in het honderd enz. Ik betreur dit erg.
Ik zal eens gaan zien naar de TV bundels en zelf aanvinken wat wij willen.
bedankt
Reputatie 7
Badge +6
Ik begrijp dat volkomen, bij mij was er ook lang verwarring.
Laat eerst dat Multi boeket NL al schrappen, want daar betaal je nu meer dan de volle pot voor en in bv de Entertainment Channels tv bundel zitten nu de meeste zenders van het Multi boeket NL en ook nog Fox en BBC First. Dat kost je dan met de pack korting € 7,95.
Je hoeft trouwens geen tv bundel te nemen, als het je niet interesseert.
Succes ermee.
Reputatie 2
Marleen, die tv bundel is dat iets extra dan ?? Ik wil gewoon de gewone zenders en ook Nat Geo Wild, BBC
wat doe ik dan ? kan je me daar nog eens mee helpen ? Ik zit te kijken op de site van Proximus maar het is zoooo verwarrend pffff
Reputatie 7
Badge +6
Piuma: kijk eens via de volgende link wat de basiszenders zijn voor jouw streek.
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list/particulieren/welkom-bij-de-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/zenderlijst-op-tv-en-app.html
BBC ONE en TWO zitten gewoon in het basispakket, National Geographic Wild HD zit in de Entertainment Channels bundel.
Kies het Menu dat je hebt op je tv en dan je streek:
Vlaanderen/Brussel/Wallonië en klik op Tuttimus/Familus pack.
Je krijgt dan een volledig overzicht van alle basiszenders en daarnaast ook van alle bundels/tv-opties (= extra te betalen).
In de Entertainment bundel bv. zitten extra BBC zenders: BBC Entertainment (wat oudere series en programma's) en BBC First, waar je de series van BBC One en Two wat vlugger terugvindt en in HD met de mogelijkheid om er Nederlandstalige ondertitels bij te hebben. Wel vééééél herhalingen hoor.
Reputatie 2
Dag Marleen
Daar had ik al gekeken, ik moet die entert. channels er dus bijnemen.
Dik spijt van dit pack, het vorige was veel goedkoper en we hadden al wat we wilden, de knop terugdraaien zal een hoop hinder geven..
Heel erg bedankt voor je geduld en uitleg
Piuma
Reputatie 7
Badge +6
Dag, Piuma,
Je bent wel niet verplicht een TV bundel te nemen. Als je genoeg hebt aan de basiszenders, dan neem je toch een Tuttimus zonder TV bundel. Dat is perfect mogelijk, tenzij er natuurlijk in die bundel Entertainment Channels een zender zit die je absoluut niet wil missen. Zonder tv bundel bespaar je €7,95/ m (€ 9,95 - € 2 voordeel in pack).
Beste,

Betreft mijn mijn laatste factuur, ik ben half januari overgeschakelt naar Tuttimus,( Familus en Mobilus S (2 smartphones) Ik vind mijn laatste factuur niet duidelijk en het lijkt dat er iets dubbel is aangerekent als ik ook het factuur van de maand voordien bekijk.
Ook de 14,95 euro voor het multi NL boeket denk ik dat onterecht is doorgeteld, daar dit niet in mijn pakket zit. Welke zenders zitten daar eigenlijk in ? Kunnen jullie nog eens bekijken aub en het multi NL boeket schrappen ? Ik heb al een weekje geleden een privé bericht gestuurd, maar krijg geen antwoord.
Carina De Groote

Reageer