Beantwoord

Mogelijkheid tot uitschakelen betalende zenders uit tv-gids?

  • 19 June 2018
  • 6 reacties
  • 537 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 587 reacties
Beste,

Is of komt er een functie/optie om de onbekijkbare betalende zenders uit de tv-gids te halen? Door de toevoeging van alle zenders in de tv-gids, zie je ze ook allemaal bij de hernummering van de zenders in de instellingen. Hierbij moet je dus goed nadenken welke zenders je hebt en welke niet. Ook zijn er soms twee zenders op Ă©Ă©n kanaal. Dit kost extra veel tijd om alles goed te zetten.

Alvast bedankt voor een antwoord.

Mvg
icon

Beste antwoord door SamuelD 20 June 2018, 13:45

Bekijk origineel

6 reacties

Goedendag,

Ik wil dit ook graag weten!
Weer een update waar je niets op vooruit gaat en de gebruiksvriendelijkheid door verslechterd.
Reputatie 6
Badge +1
Ja heb dat hier ook op nr 26 staat nu een extra info channel en ZDF. ZDF had ik daar geplaatst, aks ik naar zenders hernummeren ga en dus het info channel wil verplaatsen zie ik geen ZDF staan, heb het dan maar zo gelaten. Heb in het verleden als er zenders verdwenen of bijkwamen vaak moeten hernummeren en als het misloopt kan ik dat weer terug in geen zin in. Want dat duurt heel lang.
Dat zullen ze afgekeken hebben van Telenet zeker đŸ€”
Reputatie 7
Badge +1
Klopt hebben dit afgekeken van TN. Zelfde als de PX TV app, lijkt nu heel veel qua indeling op Yelo Play app van TN.
Reputatie 7
Badge +4
Tien , voorlopig is dat niet voorzien.
Reputatie 5
Badge +2
Bedankt voor het antwoord SamuelD. Jammer dat dit nog niet mogelijk is. Het zou heel wat problemen ivm hernummeren van de zenders kunnen oplossen.

Mvg

Reageer