Vraag

Mijn login is niet gekoppeld aan een tv account

  • 7 December 2018
  • 60 reacties
  • 2143 Bekeken

Tv app toegevoegd. Ik ben de beheerder van myproximus en volgens een medewerkster van proximus die ik aan de lijn had is er nergens iets onregelmatig te vinden. Toch krijg ik de melding " deze loging is niet gekoppeld aan ee proximus tv account" als ik op de app wil inloggen.

60 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik heb net een kleine aanpassing aan uw profiel gedaan zoals geantwoord op uw andere post? Kan u testen aub ?
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Heb ook hetzelfde probleem. Naar proximuswinkel geweest en daar konden ze me niet helpen. Had 3 vragen en konden op geen enkele antwoorden. Dan maar naar klantendienst gebeld en daar kreeg ik als antwoord dat er een probleem met de app voor android was. Ben nog maar van gisteren klant maar nog niks echt positiefs meegemaakt.
Reputatie 7
Badge +4
Katrien, kan je ons je login van je MyProximus account en je klantennummer via een privé bericht doorsturen? Dan kunnen we dit even voor je nakijken. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hetzelfde probleem ( ipad) , alle verschillende medewerkers aan tel gehad, nog niet opgelost
Reputatie 7
Badge +4
MarijkVI, kan je via een privé bericht ook eens je MyProximus login en klantennummer doorsturen zodat ik het voor jou kan nakijken. Groeten Thierry

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb hier een aanpassing uitgevoerd, kan je nog eens opnieuw proberen. Groeten Thierry
Hey Thierry, gelukt nu , thx !!!!
Ik heb hetzelfde probleem
Zelfde probleem bij mij!
Ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij helpen?
Reputatie 7
Badge +4
vtrke, zou ondertussen opgelost moeten zijn 🙂
vtrke, zou ondertussen opgelost moeten zijn :)

Hoi SamualID, inderdaad ik kan nu inloggen maar op Android werkt geen enkele stream....op IOS wel want op mijn Apple Ipad werkt het prima, op mijn Android telefoon en tablet echter niet... ?
Reputatie 7
Badge +4
Welke android versie heb je op je tablet? Kan je ook even het merk en model van je tablet melden?
Reputatie 7
Badge +4
Rogier, kan je ons via een privé bericht even je login doorsturen van je MyProximus account? Dan kijk ik dit graag even voor je na. Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Krijg bericht login niet gekoppeld aan een proximus tv account.
Mijn smartphone is een Huawei 20
Klnr 623140451
Reputatie 7
Badge +4
Kan u dit nu even proberen?
ik heb net hetzelfde probleem...

er komt een melding van dit account is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.
@thierry torreele Ik heb de link voor je opnieuw ingesteld. Kan je nog even opnieuw proberen?
Charlotte
Probleem opgelost
Bedankt
Hallo,
Ik heb hetzelfde issue. Kan iemand dit correct instellen aub?
Hallo,
Ik heb hetzelfde issue. Kan iemand dit correct instellen aub?

@Mathias_04 Kan je het nog even opnieuw proberen? Ik heb de link manueel ingesteld 🙂

Hey, 

 

Ik heb net hetzelfde probleem...

Er komt een melding dat dit account niet gekoppeld is aan een proximus pickx account

Kan iemand mij helpen?

Goedendag,

hier idem probleem, de zoveelste in de lijst blijkbaar :sob:

TUI: Morgen komen ze van Proximus weer langs om dit in orde te brengen.

Reageer