media manager

  • 18 February 2011
  • 5 reacties
  • 1706 Bekeken

mediamanager start automatisch op met windows

gebruikt ook 50% cpu

Kan automatische opstart worden afgezet ?

5 reacties

Reputatie 2
Badge
"Home Media manager" staat in de "Startup" folder van je windows. Als je dat daar delete zal het niet meer automatisch starten.

@Eva: Een tip voor Belgacom is om dit inderdaad een optie te maken die vraagt automatisch starten ja/nee.
Reputatie 7
Badge +1
Als je processor aan de voorwaarden voldoet (3 Ghz) geeft dat geen problemen. Wél de software die in de testfaze je modemconfiguratie kan verstoren (heb dat eergisteren voorgehad). Dus uitschakelen is zéker een optie en zelfs aanrader.
Bedankt

Was wel in de startup folder van mijn account gaan kijken, maar niet in die van all users

Dom van mij

Reputatie 2
Badge
"Als je processor aan de voorwaarden voldoet (3 Ghz) geeft dat geen problemen"

'In mijnen tijd' moesten we software schrijven die zo performant mogelijk was. Je kon toen niet zeggen aan de klanten koop maar nieuwe hardware want ik ben wat slordig en lui geweest bij het schrijven van de nieuwe software. Helaas, met Microsoft als het voorbeeld, is het nu 'normaal' dat als de software niet goed draait, je maar een nieuwe PC moet kopen.
Reputatie 2
Badge
"gebruikt ook 50% cpu"

Inderdaad, heeft er iemand enig idee wat de Home Media Manager dan wel aan 't doen is? Mijn TV staat uit, en toch door HMM staat mijn "CPU usage" boven 50%.

Reageer