Beantwoord

Levering decoder

  • 15 December 2017
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Op 8 december Tuttimus pack aangeschaft ipv Internet comfort. Op 8 december bericht ontvangen dat Dynalogic de decoder zou leveren op 15 december tussen 18.00u en 22.00u. Blijkt nu dat de levering niet kon doorgaan wegens afwezigheid. Zat in de plaats waar de bel hangt en de voordeur op uitgeeft. Geen bel gehoord en geen papiertje in de bus. wel al Mail dat de levering niet kon doorgaan. Moest nieuwe afspraak maken . Levering zou nu op donderdag 21 december plaatsvinden, vroeger kon niet.
Dynalogic: leveringsservice onbestaand, gefoefel om niet te moeten leveren (wou op tijd thuis zijn zeker). Blijf maar ganse dagen thuis...
Factuur: diensten geactiveerd op 8 december. Zal dus betalen vanaf 8 december voor een product dat ten vroegste 21 december kan gebruikt worden.
icon

Beste antwoord door JanDe 16 December 2017, 15:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Nee, Toine, dat gaan we niet laten gebeuren, je moet maar betalen vanaf het moment dat je diensten daadwerkelijk actief zijn. Indien de factuur iets anders weergeeft mag je gewoon even signaleren dat dit fout is. Dan maken wij graag een creditnota. Fijn weekend. Jan

Reageer