Let's swipe ...with SwipeBox

  • 16 December 2015
  • 15 reacties
  • 478 Bekeken

De SwipeBox is een klein doosje dat je tussen de decoder en je televisie installeert. Samen met de mobiele applicatie op je tablet of smartphone, maakt het je mogelijk om op een simpele manier inhoud op jouw TV te brengen en te delen met vrienden op het grote scherm. De inhoud kan online video content zijn, jouw persoonlijke foto’s en video’s of muziek. Het maakt niet uit waar deze bestanden staan: op je smartphone, binnen je thuisnetwerk (bv op PC) , op Proximus Cloud , Facebook, Flickr, Picasa of op Youtube. Je connecteert door je éénmalig te identificeren waar nodig , en vanaf dan kan je swipen wat je maar wil.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Sorry dat ik de pret wat bederf, maar niet alle foto/videobestanden kunnen geswiped worden en hoewel de app voor Windows Phone wel als verkrijgbaar in de handleiding staat, is die in werkelijkheid niet voorhanden.:(
Bedankt voor uw feedback. Welke foto's en videobestanden kunnen dan niet geswiped worden ? Laat ons dit eens nagaan.
Windows Phone versie van onze app is voor Feb 🙂
Reputatie 7
Badge +1
Dat is nog niet direct morgen...
Reputatie 7
Badge +6
Voor de niet te swipen bestanden zie o.a. topic 'Swipebox' en 'Swipebox bug voor mp4 filmkes...'.
Probleem van swipen van zelf opgenomen filpjes zie hier : http://bgctv.skynetblogs.be/#swipebox
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt voor de link, Elsa!:$
Ik zal misschien beter eerst eens leren linken, vooraleer ik begin te swipen.
Reputatie 4
Badge +1
Mijn enthousiasme als early Swipebox adopter was snel bekoeld als ik merkte dat geen enkele Swipebox, in tegenstelling met de specificaties, compatibel was voor video filmkes "formaat mp4 resolutie 1920x1080 (Full HD)".
Het apparaatje werd teruggenomen en meteen integraal terugbetaald.
Ik kreeg de feedback dat de BUG tegen begin 2016 opgelost wordt. Ik volg de BUG op en hou jullie verder op de hoogte.
Als dit waar is dat ze het in orde krijgen tegen de datum dat ze beloofd hebben, zal het toch de eerste keer zijn denk je ook niet 🙂
Reputatie 4
Badge +1
Als innoverend bedrijf is Proximus het sowieso aan zichzelf verplicht om op zijn minst het gangbare formaat "mp4 1920x1080 Full HD" te Swipen omdat elke medium Smartphone thans opneemt in Full HD.
Zoniet is de Swipebox voor mij waardeloos.

nb: Het nog hogere videoformaat "mp4 resolutie 3840x2160 UHD" heb ik niet getest gelet op de voorlopige beperkte beschikbaarheid van UHD TV's en dito opnames.
Ja de kans is heel groot dat dit net het zelfde probleem zal geven, zou inderdaad eens moeten uitgetest worden.
Reputatie 4
Badge +1
Eergisteren heb ik de Swipebox opnieuw uitgetest in een lokale Proximus Shop.
Spijts beloftes voldoet de Swipebox ook na de recente upgrade (dixit shopmedewerker) nog steeds niet aan zijn MP4 specificaties.
Wat had je gedacht Snor dat het intussen opgelost was, niet vergeten zitten bij PX ze zijn traag

Brengen toestel op de markt die ouderwets is en niet alle formaten ondersteund en waarvan de app niet werk. Zijn nu bijna jaar verder na het uitbrengen van die swipbox en de software zal pas einde 2016 in orde komen.

zuchtttttttt
Ter info: Ook hier wordt het probleem met MP4 aangehaald -> SB Mp4 bug
Reputatie 4
Badge +1
Van een innoverend bedrijf kan ik nog best begrijpen dat een nieuw dienst en/of apparaatje kamp met kinderziekte(s) maar dat het ettelijke maanden na de lancering nog steeds niet voldoet aan de specificaties vind ik "niet kunnen".
En waar blijft de "productmanager" van de Swipebox?
Zou hij het weten dat zijn apparaatje niet werkt?
Akkoord, ze betalen de klant meteen terug als ze klagen over de MP4 BUG maar ......
Ik ben er heel zeker van dat ze het weten net als de ander talrijke bugs met decoders

Reageer