Sinds 22 juni zijn wij overgeschakeld naar Tuttimus / Familus en in dit pack hebben wij "ik wil Netflix".
Nu zijn we tot op heden aan het bellen om dit in orde te krijgen.
We krijgen bij het aanmaken van het Netflix-account via de decoder telkens dezelfde melding.
Bij het menu waar je de betaalmethode moet selecteren maken we de selectie "Proximus factuur" en krijgen we deze foutmelding namelijk :
"Deze betalingsmethode is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere betalingsmethode."
En omdat we de betaalmethode niet kunnen koppelen kunnen we tot op heden Netflix niet gebruiken.
We hebben al 10 tallen keren en uren gebeld en we krijgen telkens het zelfde antwoord: Netflix stond niet actief we hebben het toegevoegd en het zal binnen de 48 uur actief zijn.
We hebben ook naar Netflix gebeld maar zij zeggen dat het probleem bij de facturatie ligt en dus bij Proximus.
We hebben het met een Netflix account van kennissen geprobeerd en dit werkt .
Dus het ligt echt bij het aanmaken / koppelen van betaal methode!
Er is zelfs al een technieker langs gekomen op 11 juli maar hij wist ook niet aan wat het lag, en heeft contact op genomen met de "specialisten" en deze mensen gingen ons iets laten weten als zij iets hadden gevonden. maar we hebben tot op heden er nog niets van gehoord...
vandaag nogmaals gebeld en zoals altijd :
Decoder herstarten , koekies verwijderen , Netflix stond niet actief we hebben het toegevoegd en het zal binnen de 48 uur actief zijn....
Na anderhalve maand zou je toch wel een oplossing willen hebben ???
Iemand een suggestie of een mogelijke oplossing ?
Groeten,
Giel
Beste antwoord door ThomasP
Bekijk origineel