Vraag

KLACHT weer problemen Proximus TV

  • 10 April 2018
  • 2 reacties
  • 203 Bekeken

Reputatie 1
weer problemen met proximus tv
nochtans is ons probleem met proximus TV reeds jaren gekend
nog steeds ADSL klant

nu hebben we enkel mozaïek blokjes op het scherm we hebben 8 seconden normaal beeld
omstreeks 21 u gebeld met storingen
na alles uitgetest te hebben onder andere decoder uitgezet modem uitgezet
Gingen ze een modem reset vanop afstand doen dit kon een half uur duren.
De dame zei me dat ondertussen haar shift erop zat ,maar als bleek dat dit geen resultaat gaf
dat ik tot middernacht kon terug bellen naar de nachtdienst
ik probeer nu al 2 uur iemand aan de lijn te krijgen bij de dienst storingen, zonder resultaat

EEN ECHTE SCHANDE DE SERVICE van PROXIMUS

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi leon

Onze excuses voor de onaangename ervaring
ik heb zelf even je lijn gecontroleerd en vind geen fouten hierop op de fysieke lijn
ik zie dat er inderdaad een aantal onderbrekingen waren gisteren maar je kwaliteit meet nu wel ok

ik zie dat je nog over een adsl lijn beschikt maar jammer genoeg heb ik geen mogelijk tot vdsl2 voor je op dit moment

mvg
Reputatie 1
Bedankt voor uw reactie
We hebben vandaag een technicus over de vloer gehad
Hij heeft alle bekabeling hier nagekeken en de contactdozen vervangen
Maar dit gaf geen resultaat
Bij zijn metingen rechtstreeks vanuit de modem bleek dat we slecht 1,7Mbs binnen kregen volgens de dame gisteren en de heer die ik deze morgen aan de lijn had meten jullie 4,6Mbs
Dus hebben wij een verlies van 2,9 Mbs
Volgens de technicus te wijten aan het feit dat we 3 km verwijderd zijn van de centrale en zodoende te weing om goede Tv te hebben
Vermits dit probleem reeds jaren gekend is juliie en de belofte voor Vdsl nooit zal waar gemaakt worden
Dit werd me reeds meerdere malen verteld door jullie medewerkers dat het niet rendabel genoeg is om de kabels te vervangen
Vermits de kosten te hoog zijn in verhouding met de opbrengst van de gedupeerde klanten.
Niet tegenstaande betalen wij even veel dan alle andere klanten maar krijgen GEEN WAAR voor ons geld.
Als je bij de bakker betaald voor een groot brood krijg je toch ook geen half brood mee om maar eens een vergelijk te maken.
De technicus van vandaag heeft al het mogelijke gedaan om ons verder te helpen waarvoor onze dank.
Hij heeft in de centrale zelf geen afwijkingen gevonden ,maar heeft wel de bedrading oxidatie vrij gemaakt en voor de moment hebben we terug TV de vraag is hoe lang
Volgens de technicus zou er iets nieuw op de markt verschijnen om over 4G TV te bekijken en dat dit misschien wel een oplossing zou kunnen zijn voor in de toekomst?
op 4G was zijn meting 10,7Mbs ook niet denderend maar toch al beter dan de 1,7Mbs die we nu hebben

komt er na al die jaren van ellende toch nog het einde van de tunnel in zicht ?
Hoop doet leven zou ik zeggen

Mvg
Leon
een zeer teleurgestelde klant

Reageer