Vraag

Klacht

  • 26 October 2018
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Beste heer/mevrouw,


Sinds 1 oktober ben ik verhuisd vanuit Nederland naar België. Super spannend natuurlijk voor mij want er komt een heleboel bij kijken ondanks de paar kilometers van de grens.


Uiteraard leven we in een wereld waarbij televisie en internet niet weg te denken is. Dus naar onderzoek welke aanbieder voor mij het beste zou zijn kwam ik uit bij jullie. Weliswaar wat duurder dan de rest maar goed ik zou er veel voor terug krijgen.


Deze aanvraag gedaan en heb op 11 oktober de orderbevestiging ontvangen. Wel met de vraag of ik mijn paspoort en me contract door wilde sturen. Zodra ik dit gedaan zou hebben zou dit 3 tot 5 dagen kunnen duren. Dit op 15 oktober gedaan. 


Op donderdag 18 oktober had ik inmiddels nog geen reactie gehad. Maar oke de 5 dagen waren ook nog niet om. Toch besloten om even te gaan bellen. De meneer die ik had gesproken kon me alleen maar vertellen dat deze in behandeling was. Verder nog niks. Ik moest het nog maar even afwachten.


Nu kwam ik er via via achter dat ik een "risicoklant" zou kunnen zijn. Omdat er op mijn paspoort een Nederlands adres stond. Beetje raar want het is toch logisch dat er op een Nederlands paspoort een Nederlands adres staat? Maar oke ik kan het nog begrijpen dat er bepaalde vragen bij komen. Want jullie kennen mij immers ook niet. Had het dus wel fijn gevonden als jullie mij even hadden gemaild of gebeld of wat dan ook om deze onduidelijkheid weer duidelijk te laten maken. 


Nou is mijn vriend wel van België dus dacht laat hem dit maar anders even voor mij regelen. Hij heeft deze woensdag, donderdag en vrijdag met jullie gebeld en kreeg iedere keer hetzelfde verhaaltje te horen. Dat het in behandeling is en dat we gebeld zouden worden de volgende dag (dit gebeurde niet) maar ook dat jullie in de war komen met mijn buren aangezien zij ook bij jullie een aanvraag hebben gedaan.


Nu zit ik al inmiddels 2 weken zonder internet en we gaan dadelijk naar de 3e week. Ik vraag me af wat hebben jullie nodig van mij zodat ik eindelijk kan genieten van mijn televisie en internet? Want zo heb ik er ook weinig vertrouwen in en ben bang dat ik over 1 maand nog steeds niks heb.


Kunnen jullie mij hierin duidelijkheid geven in plaats van een simpel antwoord te geven dat het in behandeling is?


Zou het heel erg waarderen!


Met vriendelijke groeten

Klantnummer: 621580017

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Heenk123

Alvast de excuses voor het wachten.
Nu zie ik dat er een dossier is opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze is alles voor je na aan het kijken en zal je zeker nog contacteren ivm de oplossing.
We houden je op de hoogte.

Mvg ,Koen

Reageer