Vraag

Klacht

  • 23 January 2018
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Reputatie 1
sinds zondag 21/01/2018 11u45 geen tv
na verschillende pogingen had ik rond 16u30 de dienst 080022800 aan de lijn
men vroeg of ik de decoder al had herstart maar dit was reeds meerdere malen gebeurd
idem dito voor de modem
over een panne werd er niet gesproken
volgens de dame lag het aan de decoder
dus kreeg ik het voorstel de decoder om te ruilen maar die zou pas
dinsdag 23 januari in het afhaalpunt van mijn keuze
dit stond eveneens in de email vermeld die kreeg ter bevestiging van ons gesprek.
Ik Citeer:"Het bestelde materiaal wordt geleverd in het door u gekozen UPS-punt op 23 januari 2018.U ontvangt een sms zodra uw pakket beschikbaar is.
U kunt vanaf 1 dag vóór de leveringsdatum uw pakket ook volgen via de UPS-website www.ups.be. Klik
boven in het menu op 'Traceren' -> ' Traceren en traceergeschiedenis' -> 'Traceren volgens referentie'. Voer
daarna uw mobiele nummer 0032.............. in bij 'Zendingsreferentie'."

maar daar loopt blijkbaar ook iets mis
toen ik van de morgen keek op die site stond er
Geplande aflevering:
Donderdag, 25/01/2018 , Voor het einde van de dag
zie hieronder



ik heb terug naar 080022800terug gebeld en gevraagd of dit normaal is dat je zolang zonder decoder zit en of er geen andere manier was om de decoder sneller om te wisselen
maar het antwoord was negatief
vroeger kon je zelf in de winkel de decoder gaan afhalen nu dus niet meer
ik stel vast dat de postduif sneller is dan de pakjesdienst van proximus

is dit de nieuwe vlotte service van Proximus??????
De Service naar de klanten toe wordt steeds erger blijkbaar
ik heb reeds eerder al vele malen contact gehad dat wij nog steeds de ongelukkige bezitters zijn van ADSL en dat we zodoende vele zenders aan onze neus zien voorbij gaan met name alle zenders die enkel in HD uitgezonden worden kunnen wij niet bekijken
Er is verschillende malen gevraagd hier iets aan te doen maar eveneens zonder resultaat
je krijgt steeds het antwoord: daar kunnen wij niets aan doen of denk niet dat het zal veranderen want er zijn te weinig klanten in de regio of de gemeente die moet goedkeuren om de koperen kabels te vervangen naar glasvezel enzovoort enzovoort
M.a.w. je wordt steeds met een kluitje in het riet gestuurd

Het is blijkbaar normaal dat je minstens 5 dagen zonder tv zit
want het is nog af te wachten dat de decoder donderdag in het afhaalpunt ter beschikking is.

En de factuur ???? inderdaad die blijft maar doortikken
ik verwacht minstens een financiële compensatie voor dit ongemak.

Voor ons is Proximus allesbehalve een Happy House

1 reactie

Reputatie 1
vanavond een sms gekregen decoder is dan toch geleverd in het kiala punt
maar was al gesloten dus morgen eerste werk decoder afhalen
hopelijk is dit probleem dan opgelost en komt er misschien ooit nog een oplossing voor het ADSL probleem

Reageer