Beantwoord

Kan niet streamen met de TV app op mijn iPhone7

  • 13 July 2018
  • 7 reacties
  • 120 Bekeken

De TV app werkt wel op mijn imac en ipad maar niet op mijn iphone.
Alles komt tevoorschijn maar er zit geen beweging in.
icon

Beste antwoord door GeertC 16 July 2018, 17:47

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Suzy, kan je de app even verwijderen en even opnieuw installeren? Grtjs, Charlotte.
Bedankt voor je reactie, maar dat heb ik al enkele keren gedaan.
Het lukt niet met deze methode !
Gr. Suzy
Reputatie 7
Badge +4
Suzy, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus doorgeven aub? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +3
suzykeKan je eens uittesten of het nu wel lukt?

Groeten Geert
Bedankt, het is in orde! Ik kan nu ook tv kijken op mijn iPhone 7.
Een vraagje nog, wat was er verkeerd aan mijn gsm?
Gr. Suzy
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb een herstelling uitgevoerd op je profiel van de tv applicatie. Met je GSM is niets mis :-)

Geert
Ik heb een herstelling uitgevoerd op je profiel van de tv applicatie. Met je GSM is niets mis :-)

Geert

Nogmaals dankjewel Geert.
Gr Suzy.

Reageer