Vraag

Kan Netflix niet factureren via Proximus

  • 5 October 2017
  • 1 reactie
  • 175 Bekeken

Onlangs ben ik overgeschakeld van een oud pack naar Familus met als TV-bundel Netflix.
Ik kreeg een link toegestuurd met een YouTube-filmpje hoe de overschakeling precies in zijn werk gaat.
De instructies heb ik kunnen volgen tot en met het keuzemenu voor de betaling. Als ik "Proximus" selecteer, krijg ik de volgende melding: "Deze betalingsmethode is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere betalingsmethode".
Gisteren nam ik telefonisch contact op met Proximus. Er werd direct opgenomen (luxe) en nadat ik mijn probleem had uitgelegd, werd ik 40 minuten!!! in wacht gezet.
Ik kreeg een andere helpdeskbediende aan de lijn en moest nog eens mijn verhaal opnieuw doen.
Toen zei hij doodleuk dat ik de verkeerde selectie heb gemaakt tijdens mijn oproep en dat ik opnieuw moest bellen, maar een andere selectie nemen. Dat je daar 40 minuten moet op wachten, begrijp ik nog steeds niet.
Ik heb dan toch opnieuw gebeld en dit keer de correcte selectie gemaakt. Een bandje zei me eerst de decoder opnieuw op te starten door deze 5 seconden uit de stroom te halen.
Nadat ik dat probeerde is de decoder blijven hangen op het Proximus-scherm. Zelfs na een uur bleef het daar nog opstaan. Ik heb toen nog verschillende malen geprobeerd, maar niets lukte. Dan heb ik de modem uit de stroom gehaald en na nog een paar keer proberen de decoder opnieuw op te starten, kon ik eindelijk terug op het Netflix-kanaal. Toen ik terug wou inloggen en de betalingsmethode wou selecteren, kreeg ik terug hetzelfde antwoord als voordien.
Kortom een erg frusterende avond met niets van resultaat.

Daarom probeer ik het forum en hopelijk kan iemand mij hier helpen, want heb geen zin om nog eens het wachtmelodietje van Proximus te horen...

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste Henk, het spijt ons dit te vernemen. Kan je het betrokken klantennummer via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 bezorgen? Dan kijk ik na of bij ons he instellingen voor Netflix te kijken via ons reeds correct staan. Groetjes Freya

Reageer