Vraag

Kafka bij Proximus


Ik wil proximus TV!
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn, denk je dan.
Na lang wachten is proximus 3 weken geleden internet komen installeren. Toen besloten om ook proximus TV te nemen. Telefoontje naar de klantendienst (je kent het wel -> 10 keuzemenu's doorlopen, dan 20 minuten wachten , dan medewerker aan de lijn krijgen, doorgeschakeld worden,...) waar ze me vertelden dat je een decoder nodig hebt die je kan gaan afhalen in een proximus winkel. Zo gezegd, ik naar winkel om decoder af te halen -> in winkel zeggen ze dat dit niet meer kan -> in winkel dan gevraagd hoe dit op te lossen -> bellen naar klantendienst (meneer van winkel heeft ook geen andere communicatiekanalen met proximus...)
Soit uiteindelijk afspraak vastgekregen met proximus-technieker die decoder zou komen plaatsen (de dag erop al!!). Een uur op voorhand belt technieker met de vraag dat hij zal arriveren om het technische probleem op te lossen -> ik zeg hem dat ik geen technisch probleem heb maar dat ik enkel een decoder nodig heb.. -> technieker zegt dat hij geen decoder kan afleveren (die hij wel bijheeft) omdat zijn 'order' op herstelling staat... De man is echter van goede wil en zegt dat een eenvoudig telefoontje naar technische dienst volstaat om zijn order om te schakelen zodat ik die dag nog geholpen kan worden. Zo gezegd bel ik vol goede moed naar technische dienst (ook hier weer tig keuzemenu's en ellenlange wachttijden) waar ze me meedelen dat ik hiervoor bij de klantendienst moet zijn , ze schakelen me door en aangekomen bij klantendienst zeggen ze me dat ik hiervoor bij de technische dienst moet zijn. Heel die middag aan de lijn gehangen en uiteindelijk niets bereikt (uiteindelijk was het 16u 30 en zou ik bij de dispatch moeten zijn maar die mensen werken daar maar tot 16u.) Ze beloofden me dat ik de dag erop eerste uur zou terug gebeld worden. Gisteren dan natuurlijk niets gehoord. Vandaag nog maar eens de moeite genomen om klantendienst te bellen. Nu kreeg ik weer het verhaal dat er een nieuwe kabel zou nodig zijn om proximus tv te kunnen kijken (zou al sinds 22/02 zo zijn maar niemand heeft mij dat ooit gezegd (en geloof me , ik heb mijn verhaal al aan minstens 10 verschillende medewerkers van proximus gedaan)). Als ik meneer dan vraag wanneer dit zou gebeuren zegt hij dat hierop niet kan antwoorden en dat ik daarvoor bij de technische dienst moet zijn. (hij zei er zelf wel bij dat ze me daar mss wel van het kastjenaardemuur zouden sturen...zelfkennis blijken ze daar stilaan ook te krijgen). U begrijpt het -> ik ben het BEU en heb wel wat beter te doen dan naar dat irritante beltoontje van jullie te luisteren
Waar kan ik Proximus in gebreke stellen voor zoveel onkunde en onbeleefdheid? en wie gaat mijn probleem oplossen? Ik verwacht (heel) dringende actie van proximus!

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Gregory_Ontevreden_Klant,

Hiervoor kun je bellen naar 0800 22 800, online via de website een bestelling inboeken of langskomen in een Shop.

Groetjes,

HeidiE
Bellen naar de klantendienst?? Meen je dat nu echt??? Ik hoop dat je het relaas niet goed gelezen hebt want anders kan ik niet anders dan concluderen dat je achterlijk bent.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb geen 'relaas' gelezen, de enige reactie die ik heb ontvangen is :

"Gregory_Ontevreden_Klant

Ik wil proximus TV!

  • 13:08
  • nl
  • News, Welcome"

Kun je mij toelichten wat er aan de hand is + klantgegevens voor nazicht?
klant nr. 610306385 -> check relaas voor wat er aan de hand is.
en?
en plots was het stil....
Reputatie 7
Badge +4
Dag Gregory,

Wens je van Proximus Tv te genieten? Want ik kan jammer genoeg niets vinden in uw klantenhistoriek.

Als je mij een contactnummer stuurt via Het Proximus Team dan kan ik altijd een collega je laten bellen voor alle info;

Met vriendelijke groeten

Koen
GUT .. en Kafka op het forum ook ! 😉
Reputatie 4
Badge +1
Gregory ik heb naar de klantendienst gebeld, en enkele dagen later hebben ze bij mij alles komen installeren. Dus je ziet dat het best mogelijk is.
dan krijg jij meer geregeld dan ik.
Nu meld de klantendienst weer dat er een IT-probleem blijkt te zijn -> kan tot 3 weken duren eer dit opgelost is..
Dit tart echt alle verbeelding....
Reputatie 4
Badge +1
Bellen naar de klantendienst?? Meen je dat nu echt??? Ik hoop dat je het relaas niet goed gelezen hebt want anders kan ik niet anders dan concluderen dat je achterlijk bent.
Dag Gregory_Ontevreden_Klant,

Hiervoor kun je bellen naar 0800 22 800, online via de website een bestelling inboeken of langskomen in een Shop.

Groetjes,

HeidiE

Wat voor een taal gebruik word hier toegelaten. en dit nog wel tegen een medewerkster van Proximus.

Reageer