Beantwoord

Kadet


Reputatie 4
Badge +1
Is er weer een zender verdwenen? want ik maak iets vreemd mee vroeger had ik de kinder paketten maar sinds ik deze heb weg gedaan heb ik nu de rest van mijn zenders kunnen her nummeren; Ik had gezien hoe ze ongeveer stonden via de zendergids en er stond nog één verkeerd tussen de muziek zenders namelijk Kadet op 161; Dan ben ik naar zenders verwisselen gegaan en 161 gegaan om deze met die andere kinderzenders op zijn plaats te zetten. Maar daar was helemaal niets te vinden op 161 Ik heb twee nrs 161mezo live HD Kadet die niet bestaat Wat doen we er aan proximos aan dubbele nummers.? Ik heb het al gevonden Kadet is ook 161 dus beide zenders hebben als nr 161. Mischien als ik die zender verwijder zal het wel lukken hoop ik.
icon

Beste antwoord door SamuelD 26 May 2017, 18:13

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Nee, die zender kan je dus niet verzetten want als je naar zenders hernummeren gaat en 161 intoets krijg je zoals ik al zei die zne zende te zien mezo live HD. en die kan je verzetten maar die andere nergens want die zie je nergens; Dus gelieve een oplossing te geven.
Reputatie 7
Badge +4
Je kan de zenders terug op hun standaard volgorde zetten volgens deze procedure :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_tv_ch_order/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/de-volgorde-van-de-tv-zenders-veranderen.html
Reputatie 4
Badge +1
Samuel dit is geen antwoord op mijn vraag? Er zit hier duidelijk een fout in jullie shysteem. Anders is dat onmogelijk dat er 2 zenders op 161 staan. En ik ben niet van plan om voor de 10 de keer al die zenders te her nummeren. ik heb wel wat anders te doen. want dan stap ik nog liever terug over naar Telenet waar de zender nummering 8 maal sneller gaat dan hier; Ik zeg niet dat de zenders er beter zijn, maar ik heb ook nog nooit daar 2 senders onder 1 nr gevonden; Dus ik hoop dat dat probleem binnen 30 dagen is opgelost en anders maak ik gewoon de overstap.
Reputatie 7
Badge +4
Volgens het geen ik hier vanop afstand kan zien staat MezzoLiveHD bij jou op 161 en Kadet op 188.

Krijg je als je op in de tv-gids gaat kijken op 161 deze 2 zenders te zien ? Welke zender krijg je als je werkelijk te zien als je naar het kanaal 161 zapt?
Reputatie 4
Badge +1
En nu nog eens iets. neem als ik die zenders nu terug op standaard plaats zet. Wie zegt me dan dat nadat ik die zenders terug verzet weer geen zenders dubbel staan. Want nu zag ik toevallig 1 maar het kunnen er ook meer zijn. En volgens mij ligt dat allemaal aan die voor oorlogse zender-gids. Als je een programma wil opnemen om 19.00 en het is nog maar 8.00 en je gaat met het pijltje naar 19.00. Dan zit je precies op een skibaan. Want tv-gids begint gewoon te schuiven alsof er een aardbeving op til is. Bij Telenet blijft die tenminste staan waar die staat zoals het moet.
Reputatie 4
Badge +1
Volgens het geen ik hier vanop afstand kan zien staat MezzoLiveHD bij jou op 161 en Kadet op 188.

Krijg je als je op in de tv-gids gaat kijken op 161 deze 2 zenders te zien ? Welke zender krijg je als je werkelijk te zien als je naar het kanaal 161 zapt?

Samuel ik denk dat u hzt niet helemaal snapt en dat begrijp ik. Maar voor dit forum bestond zat Eva van Belgacom daar of die dame die ik bij jullie in Brussel heb gezien daar en zij nam al die berichten in haar eentje door. Als ze zoals nu zo een probleem op dook werd dit naar de ingenieurs gestuurd want ik weet dat die daar bij jullie aanwezig zijn. Ik ben er over 7jaar zelf geweest. Dus ik begrijp best wat u bedoeld dat beide zenders een ander nr hebben en dat is logisch ook, maar het is toch ook logisch dat een klant zijn zenders mag zetten waar hij wil. Of heb je anders liever dat ik mijn betaal paket opzeg. Voor mij is het eender. Want ik denk toch dat ik morgen eens ga zien op hoeveel Telenet komt. want die 2 maanden hebben me al meer gekost dan 2 maanden bij Telenet. En ik had ook al gemeld dat die sport zenders van 11 hier van plaats verwisselen als je zenders verwisseld. Dat is niet normaal. Die zenders zakken als een pudding ineen. En ik heb het gezegd daarstraks dat ligt aan jullie gids, die niet stabiel is. dat is eerder een skipiste. Daarstraks wou ik De dingen des levens op nemen en uiteindelijk lukte het me naar 4 keer.
Reputatie 7
Badge +4
Bever,

Ik heb bij deze je probleem doorgegeven aan de betrokken dienst zodanig er eens kan nagekeken worden wat er aan de hand is, natuurlijk wil ik niet dat je, je pakket opzegd, in tegendeel ik wil je graag verder helpen, ik stelde enkel de vragen zodat ik het probleem beter kon begrijpen en analyzeren.
Reputatie 4
Badge +1
Ik zak mijn zenders nog eens her nummeren om die 2 al te splitsen. Daarstraks maakte ik weer iets speciaal mee. Ik wou dus die zenders terug op de standaard plaats zetten dus druk daar op ok. Maar er gebeurt gewoon niets; Ik heb dat 4 maal gedaan, dan die knop ingedrukt achteraan de decoder. Opnieuw geprobeerd. maar geen resultaat, uiteindelijk heb ik de box gereset, ook geen resultaat. Het enige dat ik zie bij die zenders is dat die lijst nu wel terug op zijn standaard locatie staat denk ik.
Reputatie 7
Badge +4
bever, ik geef je opmerkingen door zodat ze dit kunnen nakijken
Reputatie 4
Badge +1
Samuel heeft dit gisteren al gedaan hoor, maar als je de zenders allemaal verzet ( dus minimaal een 60 tal) die zenders die je plaatst op een bepaald nr. blijven niet staan..Ik heb al eens gezegd hier op het forum dat het dus ook moeilijk was om voetbal te volgen omdat die zender gewoon niet te vinden is als je eerst al je zenders hebt verzet. Ik heb bv. In het begin na 10 zenders Nederland 1-2-3 op 30-31-32. Daarna verzet ik zeven zenders van plaats willekeurig en die Nederlandse zenders blijven wel achtereen staan maar zijn bv 5 dichter of verder gekomen. ik denk dat die zenders worden aangetrokken en af gestoten door de zenders die je plaatst als dubbel. verstaat u. SD en HD Ik heb bijna alle paketten dus die SD zenders moet ik niet hebben en zet ik bv. na 700. Maar zet je die achteraan die lijst dan trek je die zenders naar rechts en anders de andere kant op. En anders moet het aan de gids zelf liggen ik heb er ook geen verklaring voor. Maar dit was mijn gedacht.

Reageer