Beantwoord

Kabel mini din naar rca

  • 28 February 2018
  • 7 reacties
  • 666 Bekeken

beste,
is het mogelijk om een kabel ( Mini Din naar RCA ) voor mijn nieuwe V5 compact decoder, te kunnen laten opsturen naar mijn thuis adres. omdat ik mezelf nie naar een proximus center kan verplaatsen
vriendelijke groeten
peelman marc
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 6 March 2018, 12:47

Bekijk origineel

7 reacties

Louter ter bijkomende info: er zijn er zelf die beweren dat ze dit kabeltje niet meer kunnen bemachtigen in een proximus center, net als er zijn die beweren dat ze wel nog ene vastgekregen hebben in een prox winkel ❗️ (mss enkel in de prox winkels waar er nog in stock waren )❓
Reputatie 7
Badge +4
Marc, helaas kunnen wij deze zelf niet opsturen omdat deze enkel worden verdeeld vanuit de Proximus shops. Grtjs, Charlotte.
Dat is goed nieuws dan zijn ze toch nog te verkrijgen in de Prox shops đź‘Ť
Ja ik heb er al 1 in proximus center dendermonde afgehaald was geen probleem en gratis meegekregen.
Reputatie 7
Badge +4
Ben blij dit te horen Marc! Dan wens ik je verder nog een heel fijne dag toe. Groetjes, Charlotte.
bedankt voor de tip Peelman, hebben mij in Dendermonde op een vriendelijke en professionele manier verder geholpen, in tegenstelling tot het proximus centrum in het koopcentrum van Sint Niklaas, daar hebben ze gewoon nog nooit van een dergelijke kabeltje gehoord.
Dat valt wel meer voor toen ik om zo'n kabeltje ging zeiden ze ook dat ze geen weet hadden van zo'n gratis kabeltje, tot ik hen uitlegde waarvoor het diende en op welke stekker het moest aangesloten worden op de v5-c dan was het ineens ah ja zoiets bedoel je, ja natuurlijk hebben we dat ....

Reageer