ipad en opnemen op afstand

  • 5 May 2011
  • 7 reacties
  • 2763 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Kan iemand me vertellen of "opnemen op afstand" ook werkt op iPad?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ik zou niet weten waarom niet. Kan ook vanop smartphone (Iphone in jouw geval) trouwens. Je moet gewoon naar die website gaan en inloggen.
Reputatie 2
Badge
Op mijn blackberry (heb helaas geen iphone:) is het geen sukses. Ik vermoed dat er een aantal java scripts lopen waar mijn blackberry browser het te moeilijk mee heeft.
met mijn smartphone lukt het (Android 2.2.1), maar de site is wel nogal aan de zware kant. ook op gewone pc duurt het tijdje voor het geladen is....

't zal beter zijn als het via de mobiele site werkt.

mvg
Reputatie 7
Badge +1
De TV-gids neemt inderdaad nogal wat tijd om in te laden, ook op PC.
De volledige skynet site is nu eenmaal bagger :(
Ik denk niet dat er veel mensen zijn dit dat wel degelijk als portaal gebruiken..
Reputatie 2
Badge
Ik heb ondertussen bevestiging dat de tv-gids kan gelezen worden op een iPad maar nog niet of het opnemen werkt.

@Bart, Skynet is inderdaad een vreselijke site geworden. Ik begrijp dat advertenties belangrijk zijn maar op Skynet zie je meer advertenties dan inhoud.
als je met de betreffende device (smartphone/iphone, ipad, whatever) op de site geraakt en een opname kan instellen zal ze ook uitgevoerd worden.

met een Android device met softwareversie 2.2 (froyo) en hoger zou het moeten lukken op de site te geraken. mij lukt het alvast met een smartphone Android 2.2.1



een iets minder zware mobiele site zou wel welkom zijn

mvg

Reageer