Vraag

Infochannel

  • 14 May 2018
  • 4 reacties
  • 1614 Bekeken

Pas terug van een weekje verlof wou ik gisteren tv kijken en enige wat ik te zien kreeg was Infochannel 999 met info over een update ivm franstalige zenders in wallonie. Vandaag nog steeds zelfde issue en zowel modem als bbox als 4 keer herstart in goede volgorde en nog steeds zelfde issue.
Klantendienst niet bereikbaar blijkbaar alhoewel dit van 8 tot middernacht zou moeten zijn.
Ik zag van dat anderen zelfde issue hadden laatste dagen maar ik vind geen oplossing terug. Wat te doen ?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi,

kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan kunnen we dit verder voor je bekijken


https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
Dag Jonathan, heb ik gisteren gedaan maar verder geen nieuws ? Hier nog steeds 999 infochannel, zowel bbox en modem al eens reset maar geen enkele verandering.
Reputatie 6
Badge +3
Ik zie dat de tv en internet is afgesloten omwille van facturatie problemen. Ik stuur het door naar onze klantendienst.
Ik heb ondertussen klantendienst aan de lijn gehad : nieuwe commerciele benadering blijkbaar. We sturen geen enkele reminder, we bellen niet, we mailen niet, we zetten gewoon klant op infochannel, en sturen zelfs geen bericht via dat infochannel én we zetten zijn internetsnelheid zodanig laag dat hij zeer moeilijk op de proximus website geraakt en nooit op MyProximus zodat hij zelfs niet naar zijn account kan kijken. Maar vooral niets zeggen of doen, klant zal wel reageren : misschien eens een topic om over te vergaderen met Dominique Leroy ? Bovendien is zogezegd openstaand saldo volledig onterecht en moet ik dus nu binnen 3 uur nog eens naar huis komen om te zien wat er precies kan gecrediteerd worden zodat alles terug actief geraakt. Aan alle vlamingen die naar Wallonie willen verhuizen : Telenet zit niet in Wallonie puur om politieke redenen en ik zit 500mtr over de taalgrens, Proximus for life and they know it.

Reageer