Vraag

Hoe lang duurt een overgang van Telenet?

  • 14 July 2017
  • 4 reacties
  • 422 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties
Hoe lang duurt dat nu?
Hoe lang duurt het momenteel voor dat een overgang, bij mij van Telenet, in orde is. Al vastgesteld dat dat bij Telenet zeer snel is. Afzien van de overgang?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Rog,

is er iets waarmee ik je kan helpen ?
Reputatie 7
Badge +4
Rog,

is er iets waarmee ik je kan helpen ?
Ik weet er intussen meer over via klantendienst. Had graag geweten, zo vlug mogelijk, wanneer technieker langs komt bij overstap van Telenet. Is blijkbaar niet gemakkelijk om dat bij of kort na bestelling al te plannen. Hoop dat wachttijd niet te lang is, maar bij of kort na bestelling weten wanneer is uiteraard gemakkelijk. Tien ik enkele jaren naar Telenet ging wist ik het dezelfde dag. Kreeg brief om akkoord te gaan met overstap. Kon die ingevuld faxen maar fax gaf niet thuis na contact met klantendienst bleek dat men mij een verouderde brief had gestuurd en het faxnummer niet meer actief was. Weer wat vertraging. Allen nog op te sturen per post. Misschien wat ongeduldig. Hoop dat na installatie, zo vlug mogelijk liefst alles wat vlotter verloopt. Een datum met technieker zouval een opluchting zijn. Orderrnummer R00000011000052DNC
Reputatie 7
Badge +3
Dag Rog, bezorg je mij klantgegevens in privébericht? Groetjes, HeidiE

Reageer