Handleiding decoder

  • 3 November 2010
  • 7 reacties
  • 14274 Bekeken

/files/b1bedc6903/i2c.gif 125x100

7 reacties

Reputatie 1
Als je onderstaane link gebruikt kom je bij de handleidingen terecht.

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/12868

Reputatie 6
Badge +3
Het enige wat ik op deze site vind is dat de USB-aansluiting niet actief is? (Waarvoor dient die dan eigenlijk...?)

USB: dient voor niets bij Belgacom.

Zie handleidingen op het internet van CISCO - apparatuur.
USB 2.0 Connects to external USB equipment approved by your service provider, software controlled

Enkel USB apparatuur die Belgacom zou toelaten, wordt ondersteund. Dus niets.

Wat kan ik doen (of niet doen 😉 met de smart card-aansluiting

Niets, ...

en wat met de aanwezige 'menu'-toets en het 'pijltjeswiel'...???

Met de menu toets en de pijltjes kan, je de decoder bedienen als je afstandsbediening defect is.

In het kort: u kan niets doen met de knoppen op de decoder, dat u niet kunt doen met de afstandsbediening (behalve een factory reset)
De "echte" handleidingen van de Bcom decoders zijn geheimer dan de documenten van het Pentagon .. dat "boekje" dat je meekrijgt wordt al eens de "handleiding" van de decoder genoemd maar 't is zoals zeggen dat om de harware van uw computer te kennen ge maar het handboek over windows moet lezen 🙂 cool .. :)
Iedereen: dank voor jullie antwoord.

Dus ik kan van de decoder niets op DVD of op USB-stick zetten...? En daarvoor gaat ge dan 'digitaal'... Dit had men dan wel op voorhand kunnen zeggen: had ik het niet gedaan.

Goed dat ik nog een aparte DVD-recorder heb.

Of zou het in de toekomst toch kunnen dat ge de aansluitingen op de decoder 'echt' kunt gaan gebruiken ...?
Reputatie 2
Badge +1
Waarom het niet kan heeft diverse redenen en zijn hier al met regelmaat gepost.

Er is ondertussen ook antwoord gekomen van BGC dat ze idd mogelijkheden bekijken, maar dat zal idd niet voor dadelijk zijn...

PS: Ik ken geen enkele digitale TV provider over kabel / IPTV die dit mogelijk maakt.
Reputatie 6
Badge +3
Normaal gezien zat er in de doos waarin de decoder zat een klein bladje waar de exacte productnaam van de decoders instaat.

Dit zijn de type nummers die bij mij op dat blad stonden: Scientific Atlanta IPP430 MC en Scientific Atlanta IPP330HD.

Reageer