Nog gratis voetbal op BELGACOM !!!!!!!

  • 30 June 2011
  • 21 reacties
  • 5886 Bekeken

Badge
/files/46bfd75b86/Knipsel.PNG 464x525

21 reacties

Niet dat het mij interesseert, maar daar staat enkel in dat het Portugees voetbal gratis wordt.

Over het Spaans voetbal zegt men enkel dat het begint vanaf het seizoen 2012-2013, over gratis wordt hier niet gesproken.
Badge
Natuurlijk zal alles niet gratis worden maar maar als voetbal liefhebber zie ik dit wel graag gebeuren.Ik weet ook niet wanneer al die wedstrijden daar juist altijd gespeeld worden.
spaans voetbal zal volgend seizoen inderdaad niet gratis zijn, wat me ook maar normaal lijkt, het is tenslotte de beste competitie ter wereld (imho). bij Prime balen ze wel met het verlies van de sterren uit de Liga

die 2 gratis portugese matchen per weekend en die gratis vriendschappelijke matchen moeten dan ook gezien worden als warmmakertjes voor volgend jaar

mvg
Badge
In alle geval is het toch wel een opstekertje voor de talrijke misnoegde voetballiefhebbers.

mvg.
Badge
Ik vind dat belgacom fameus zijn best doet om ons ten minste de keuze te laten voetbal te laten zien op vrijdag en zondag want ik veronderstel dat er in die 2 landen soms ook wel eens op die dagen of op andere dagen word gespeeld.Weet iemand dat soms.Van portugal weet ik helemaal niets.
Badge
Nu alleen nog italiaans voetbal op belgacom dat zou pas fantasich zijn !! :)

xxx
Badge
We moeten het dan nog wel kunnen zien hé want veel matchen zullen samenvallen.Natuurlijk als er een soort abonnement bestaat dat betaalbaar is en je kan dan bv een match zien van dat ander land waar ook zo een abonnement op bestaat dan zou het misschien te doen zijn.
Badge
Ja dat bedoel ik zo eigelijk. een abonnement dat bestaat uit topmachten van andere competities zoals bv spaanse, italiaanse, engelse,...

xxx
voorlopig zijn de meeste contracten van de buitenlandse competities nog in handen van Telenet, maar enkel van de Engelse primier league zijn ze nog 2 seizoenen zeker:

- Champions League tot 2011-2012 (nog één seizoen)
- Spaanse Primera Division tot 2011-2012 (nog één seizoen), vanaf 2012/2013 @ BELGACOM
- Duitse Bundesliga tot 2011-2012 (nog één seizoen)
- Italiaanse Serie A tot 2011-2012 (nog één seizoen)
- Franse Ligue 1 tot 2011-2012 (nog één seizoen)
- Engelse Premier League tot 2012-2013 (nog twee seizoenen)

Portugese D1 zit dus vanaf dit jaar reeds bij Belgacom, maar Prime was daarmee reeds gestopt

mvg
Badge
Komt misschien noch wel en verkoopt ook beter denk ik dan dat je een volledig aanbod van één competitie van een land gaat verkopen.En we weten ook nog niet wat er tegen dan met die Belgische competitie gebeurd.
allemaal goed en wel voor de voetbal liefhebber maar Belgacom zou beter eens die miljoenen investeren in een beter product ipv geld te stoppen dingen voor 'kleinere groepen'. Daar heeft IEDEREEN iets aan. (en dan moeten ze ook geen loze beloftes meer doen). Of gaat Belgacom nog eens 6 jaar achteruitgang kennen ten behoefte van het voetbal?

Mag ik jullie er ook aan herinneren dat italiaanse voetbal reeds bij Belgacom geweest is, maar dat dit gewoon een flop geworden is? Kregen ze aan de straatstenen niet verkocht.
Badge
Bart 2 landen moesten er voor mij ook niet bij komen.Hoe lang zit ik al over van alles en nog wat te zeveren het lijkt er soms op of je tegen muren aan het spreken bent.
ik heb zo het gevoel dat belgacom zelf denkt dat voetbal hun enige redmiddel is. :(
axana: waarom zit gij eigenlijk op dit forum, hebt gij wel Belgacom tv, probeer eens iets postief te zeggen.
Reputatie 2
Badge +1
euh Franstroch... vanwaar die uitval naar Axana?
@franstroch: IEDEREEN mag zijn mening zeggen..positief of negatief!

btw: Axana is nu net bijna altijd positief :)
Reputatie 5
Badge +2
Inderdaad Bart, heb het ook nog meegemaakt: Italiaanse voetbal op Belgacom TV. Ik dacht ook dat de Italiaanse voetbalbond in 2006/2007 bewust besliste om exclusiviteit te geven aan de kabelmaatschappijen. Hoe dan ook waren vooral het Belgisch voetbal en het zenderaanbod (Discovery's, Zone Reality,...) toen de reden om Belgacom TV te nemen.

Portugees en Spaans voetbal allemaal goed en welkom, maar misschien kan Belgacom ook eens de "capaciteitsverslindende", "dure" en lang gevraagde zenders die bij de concurrentie al lang beschikbaar zijn toevoegen.

Mvg
Badge
Jammer genoeg wist ik daarover niks van...

Maar het zou toch wel geweldig zijn moest italiaans voetbal terug komen en daan een abo nemen op de favoriete ploeg bv ac milaan..

Dan zend het alleen matchen uit van ac milaan ofzo :)

xxx
iedereen mag zijn eigen menig zeggen, maar kritiek op iets dat gratis ???
niks is gratis, en dit wil ook zeggen dat dit geld wat daaraan weggegeven wordt ergens anders weggenomen wordt.
Badge
@franstroch ik heb een deel van mijn centen hier ingestoken dus moet toch een beetje zien hoe het hier gaat.Of mag dit ook al niet meer.

Reageer