Beantwoord

Geplande beschikbaarheid Proximus TV

  • 27 September 2017
  • 5 reacties
  • 912 Bekeken

Is er een manier om te weten te komen of er plannen zijn om Proximus TV in mijn straat te gaan aanbieden in 2018? In het verleden kon je via-via wel te weten komen of er een nieuwe ROP of een BostBox ingepland stond.

De availability-checker kijkt namelijk enkel naar het huidig aanbod, en VDSL2 is op dit moment niet beschikbaar.
icon

Beste antwoord door ThomasP 27 September 2017, 14:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey PierreAlexandre, de beschikbaarheid van digitale TV op je locatie kan je inderdaad controleren via deze pagina. Deze houdt normaal gezien ook rekening met vast geplande werken in de nabije toekomst maar kijkt natuurlijk niet op lange termijn.

Als je wilt kan ik dit altijd wel voor je controleren. Stuur even het volledige adres door naar Het Proximus Team, dan kijken we dit voor je na.
Is er een manier om te weten te komen of er plannen zijn om Proximus TV in mijn straat te gaan aanbieden in 2018? In het verleden kon je via-via wel te weten komen of er een nieuwe ROP of een BostBox ingepland stond.

De availability-checker kijkt namelijk enkel naar het huidig aanbod, en VDSL2 is op dit moment niet beschikbaar.


hartelijk dank @ThomasP, ik heb jouw advies gevolgd en mijn vraag doorgespeeld naar het Proximus Team.
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb je aanvraag doorgestuurd naar de desbetreffende dienst. Zij zullen nu controleren of er geplande werken zijn op deze locatie en wat de vooruitzichten zijn. Zodra we feedback krijgen, houden we je op de hoogte!
Heeft het navragen ondertussen al iets opgeleverd?
Reputatie 6
Badge +3
Wij hebben daar voolopig nog geen nieuws over.

Reageer