Beantwoord

Geen opname

  • 12 April 2016
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Betreft: Opnameprobleem van sommige programma's
(Oude type Tv-box)

Bijna dagelijks worden er programma's opgenomen,maar sinds een 2-tal weken lukt het niet meer voor wat betreft al zeker een bepaald programma ,alleen startscherm "bedankt voor uw opname,zo dadelijk start... " .De meest opname's geven geen enkel probleem.Een reset van de TV-box geeft geen oplossing !
Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Wie geeft mij raad?waarvoor dank.
Theo
icon

Beste antwoord door Elsa 12 April 2016, 09:38

Bekijk origineel

2 reacties

▬►Algemene procedure bij decoder problemen◄▬

Je kan best eens het volgende proberen:
1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit van modem, decoder, PLC of Wifi Bridge
NB: PLC en/of Wifi Bridge als je deze eventueel staan hebt tussen BBOX en decoder
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten of tot DSL ledje continu brandt.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.
Mocht dit niet lukken kan je best eens bellen naar helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Je spreekt over oude TV-box als dit een decoder is van het v3 of v3b (gehuurd of gekocht) zou je normaal een brief moeten krijgen en kan je deze omruilen
meer alle info hieromtrent, daar vind je ook de foto's van de decoders waarover het gaat, surf naar :

▬►voor gehuurde V3/v3b decoder
▬►voor gekochte V3/v3b decoder

Reageer