Beantwoord

Geen focus/Wtv meer in regionaal aanbod


Reputatie 2
Badge
Ik merk net op dat er geen regionale zenders van west vlaanderen meer kunnen opgevraagd worden in het regionale aanbod...is dit een tijdelijk probleem,of definitief
icon

Beste antwoord door geert_04 3 December 2018, 18:00

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Hans, ik vraag het na en laat je iets weten! Grt, HeidiE
Reputatie 1
hoe zit dat nu met de regionale zenders wtv/focus ? waarom kunnen deze niet meer aangevraagd worden via tv op aanvraag ? waarom wordt dat niet meegedeeld. Wanneer komen ze weer in het aanbod ?
Reputatie 2
Badge
Idd,vraag me dat ook af
Reputatie 1
Ik heb eens navraag gedaan bij wtv/focus enige tijd terug en nu is alles blijkbaar opnieuw in orde gebracht !!
Reputatie 2
Badge
idd,alles nu weer in orde,had vorige week al tweet van focus/wtv gehad
Reputatie 2
Badge
blijkbaar nog niet up to date,laatste nieuws dateert alweer van 3 december
Reputatie 1
Hallo, ik kan het nieuws opvragen van 27 november tot 8 december!
Reputatie 2
Badge
nu ook weer alles dik in orde
Reputatie 6
Badge +3
Dag Hans,
Ok, hopelijk blijft dit dan zo.
Mvg, Wilfried
Reputatie 2
Badge
wss lopen de regionale zenders beetje achter met het doorgeven van de nieuwsuitzendingen
Reputatie 2
Badge
want ondertussen laatste nieuwsberichten dateert al van 13 dec......vrt nieuwsber zijn wel up to date
Reputatie 6
Badge +3
Dag Hans,
Over de programma's van de zenders kunnen we van hieruit geen invloed uitoefenen.
Mvg, Wilfried
Reputatie 2
Badge

Focus WTV weer niet meer opvraagbaar in Pickx in browser Chrome; wel op iPad.
kan je nakijken aub.

ter info een Antwoord van Prox op 13/08/20
Regionale zenders (live tv) worden nu toegewezen naargelang de postcode van waar je woont en niet meer naargelang centrale waarop je verbonden bent.
Dit zorgde er inderdaad voor dat sommige klanten meerdere regionale zenders konden zien

Reputatie 2
Badge

Focus WTV staat aangegeven  in Pickx in browser Chrome maar speelt niet af (vast scherm), maar werkt wel op iPad. Andere zenders zoals Kanaal Z spelen ok. Focus WTV niet. 
kan je nakijken aub.

morgen kunnen de proximus forummedewerkers je verder helpen als ze hier terug langskomen

Reputatie 2
Badge

Ze zijn niet langs geweest, precies.

Reputatie 2
Badge

Komen die eigenlijk langs op dit forum?

ja maar nu pas maandag terug :relaxed:

Reputatie 7
Badge +4

Komen die eigenlijk langs op dit forum?


hi, onze excuses voor het verlate antwoord
ik neem contact op met onze engineering teams om na te gaan wat het problem veroorzaakt

Reputatie 2
Badge

Nog altijd niet opgelost. Focus/WTV stilstaand beeld in browser. Andere zenders ok.
Maar onaanvaardbaar dat dit nu al weken aansleept zonder iet of wat reactie.

TUI: nu zal er in het weekend ook geen reactie komen aangezien de proximus medewerkers tijdens het weekend niet op het forum langskomen

Badge +4

Nog altijd niet opgelost. Focus/WTV stilstaand beeld in browser. Andere zenders ok.
Maar onaanvaardbaar dat dit nu al weken aansleept zonder iet of wat reactie.

Heb je dit al geprobeerd in een andere browser ? Microsoft Edge of Firefox ?

of anders moet @bk316209  als test eens proberen met zijn crome browser in private mode of het dan lukt 

via de toetscombinatie CTRL SHIFT N

of in de crome browser de cookies wissen of ook nog history/cache wissen

dit zijn allemaal manieren om eens te proberen.

Reputatie 2
Badge

Met firefox, zwart scherm. Op pijltje klikken doet gewoon niets.
Met Chrome,. blokjes vaststaand scherm.

Edge bestaat niet voor mac.

Nog iets raar; als je eerst connecteert op de website in Live mode zie je ‘alle’ zenders staan, Eerst staat daar niet de Focus naast de Studio 100 TV zender. Als je dan eerst een andere zender bekijkt, en dan terug schakel naar Live, komt daar plots naast Studio 100TV  de Focus WTV staan . Als je dan wil kijken, niet dus…..
Is dit voor de andere regios ook zo? Zoals je weet kan ik dit niet weten, want vast per … postbus nummer.

Reageer