Beantwoord

Geen Chrome cast meer na update iOS Proximus TV


Nog mensen waar de chromecast niet meer werkt na de update van de ios proximus tv app naar 3,1,1 ?

de chromecast stopt steeds met casten en de verbinding valt ook steeds weg na de laaste update ;
Had nog een oudere app staan op de ipad maar deze zegt steeds om de update uit te voeren dus kan ik die niet meer gebruiken om naar de chromecast te streamen .
Dus momenteel is de chromecast onbruikbaar met de proximus tv app na de laatste update .
icon

Beste antwoord door ThomasP 15 May 2017, 16:42

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je dit ook bij andere dingen of enkel met onze app?
Hallo,
Nee enkele met de proximus tv app en dit vamaf de update. Heb nog 1 ipad draaien op de 3.1 versie en die werkt perfect.

Is een bug die al is voorgekomen 2 of 3 versie's geleden.

Enkel spijtig want nu proximus tv kijken op de chromecast lukt niet meer.
Reputatie 7
Badge +4
Vanaf welk toestel werkt het niet en welke software versie staat er op dat toestel zelf? Welke chromecast heb je juist en welke software versie staat daar op? Als ik alle info heb, stuur ik het door om na te kijken.
Reputatie 3
Badge +1
hier werkt alles normaal met chromecast1 en ipad4
Chromecast 2 iphone 7 ios 10.3.1 en iphone 6 ios 10.3.1.
Ipad air 10.3.1 werkt het niet

Proximus tv app versie 3.1.1

Met de ipad air 2 ios 10.3.1 en proximus app 3.1 werkt het wel.
Koen en ook de laatste versie van proximus app ? Ook al geprobeerd om uit de app te gaan tijdens het casten ?
Want iedereen die ik ken met chromecast en de laatste versie van de proximus app hebben problemen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb alles doorgestuurd om te laten testen, we houden je op de hoogte
Reputatie 3
Badge +1
kim 036 ,hier nu ook problemen ,beeld en geluid gaat na een 5tal minuten weg, niks dan miserie met proximus,opnames zijn ook al niet op een fatsoenlijke manier door te spoelen, heb gelukkig nog tv vlaanderen waar alles normaal werkt,ook met de tv live app en chromecast, goed bezig proximus met al die tevreden klanten!!!!!
Reputatie 3
Badge +1
en dan nog altijd maanden moeten wachten voor een oplossing en dan heb je nog je factuur niet gehad voor deze troep!!!!
Inderdaad , 2 versies geleden zat dezelfde bug er ook al in
De versie er achter werkte het opnieuw
En nu ze zit er opnieuw in ...

https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-combinatie-chromecast-38017
Reputatie 7
Badge +6
Hey kim_036, ik heb net feedback ontvangen van onze ontwikkelaars. Het zal in volgende release worden opgelost. Deze zal spoedig beschikbaar komen.
de versie 3.1.2 juist geïnstalleerd en getest
het probleem is opgelost > casten werkt opnieuw perfect

bedankt Proximus maar leg die bug aub. niet meer in de volgende release.. ( 2 keer dezelfde bug !! , geen 3 keer aub)
update: nieuwste versie van TV app 4.17.0 lijkt weer dat Chromecast begraven is ?
met ios of android ???
IOS ! Ik heb juist nieuw forum topic aangemaakt bij gebruikers IOS12.x en update van de TV app 4.17.0
ik zal het straks even uitproberen
werk ook met ios..
Reactie gisteren van Proximus developper: is een bug, wordt opgelost. Maar zien nog niet een update in de store...
Chrome cast en Screen Mirroring zowel voor Android als IOS gemakkelijk te omzeilen:

1) Ga via website proximus.be/tv
2) Log in en live TV kijken
3) Casten maar
Moest je nu nog zo'n truc vinden voor het casten van Proximus.be/tv op windows laptop, laat hert maar weten ☺️

Reageer