Geen beeld meer

  • 13 February 2017
  • 29 reacties
  • 915 Bekeken

Nadat alles is uit getrokken en terug op is gestart. Is er nog steeds geen beeld.
Aan wat kan het liggen, volgens jullie is de lijn goed? We zijn er al 5 jaar mee aant sukkelen. We hebben een nieuwe box en router en nog ontstaat dit probleem. En meestal s avonds en s andere daags heb ik weer tv.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Debbie,

Kan je eens en reset doen van bbox ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

en hier na en reset van de decoder ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Indien het probleem blijft terug komen kunnen we best eens en afspraak inplannen voor en happyhouse technicus

www.proximus.be/happyhouse

Mvg, Robrecht
Geachte,
Wij hebben dit allemaal al gedaan.(gereset)
Ik kijk tv via ipad tv overal. Dat is natuurlijk niet hetzelfde
Ik probeerde dat aan de telefoon ook uit te leggen maar ik moest en zal eerst alles resetten en dan is dat in orde zeiden ze. Ik zit nog altijd zonder beeld ( nu 4 u al geen beeld)
Op mijn vorig adres had ik daar ook last van en toen mochten we onze box en router omwisselen.
Daarna even goed gegaan maar na een tijdje weer hetzelfde probleem. We zijn nu verhuisd.
Ze zijn proximus komen aansluiten. Alles gaat goed en nu weer dit probleem
Reputatie 7
Badge +4
Kan je ons via en privé bericht je klantnummer of telefoonnummer doorsturen ? Dan kijk ik het even na. https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Robrecht
036772570
036772570
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb even ge keken en kan zien dat de modem niet is gereset. Hij is herstart geweest maar je kan best en reset van de bbox3 uitvoeren.

    Er bevindt zich een resetknop op de achterkant van de b-box 3 (tussen de blauwe DSL-poort en de zwarte USB-poort). Om deze te kunnen indrukken, hebt u een puntig voorwerp nodig, bijvoorbeeld de punt van een balpen. Zet de modem aan en houd deze resetknop gedurende ongeveer 20 seconden ingedrukt. [img]https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/images/mdm_reset/modem-b-box-3-reset.jpg/modem-b-box-3-reset.jpg[/img]
  1. De controlelampjes aan de voorkant van de modem gaan uit en vervolgens terug aan. Dit betekent dat uw modem gereset is.
  2. Wacht even om uw internetverbinding te gebruiken totdat het lampje brandt.

Mvg, Robrecht
Momenteel is het na 5 u het beeld terug aangesprongen. Ik ga morgen alles resetten. Alvast bedankt voor de moeite te doen om ons te helpen en bedankt voor de hulp
Reputatie 7
Badge +4
Dat is graag gedaan. Nog een fijne avond. Mvg, Robrecht
Van middag heb ik alles gereset.
Het gaat goed tot nu 18u18. Ik moet weer verbinding maken en als dat gebeurd heb ik 5 sec beeld en dan loopt hij weer vast. Dus vandaag zit ik weer zondr beeld
Reputatie 6
Badge +4
Hi Debbie,

Na een check up van uw lijn,

vind ik niet een directe oorzaak extern. lijnsynchronisatie stabiel tot op de bbox3 router ( enige onderbrekingen die ik zie is wanneer de bbox3 werd herstart manueel)

Wat ik wel merk is dat er verbindingsproblemen zijn naar beide decoders toe.

Ik zie een v5 mini en een v5 met harde schijf verbonden aan die bbox router waar ik bij allebei stream quality problemen zie tussen de decoders en de bbox3 router.

Ik zou eventueel eens hier verbinding willen maken met die bbox3 router maar daardoor zou je even zonder dsl signaal zitten..is dat een probleem?

mvg sabine
nee dit is geen probleem
Reputatie 6
Badge +4
Hi Debbie,

ik deed een upgrade op de bbox router en probeerde via remote daarna je decoders te herstarten/de v5 mini geeft respons, de v5 zelf met harde schijf kan ik niet bereiken..

Is nu afwachten hoe alles verloopt.
ik heb voorlopig terug beeld
Reputatie 6
Badge +4
laat ons weten indien nog problemen zijn..

mvg sabine
Het is weer van da. Weer verbinding maken en na 2 minuten staat het beeld weer vast en spring het weer op onverwacht probleem. Wat nu?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Debbie, daar je blijft problemen ondervinden kunnen we best eens en happyhouse technicus bij je langs sturen die alles eens na kijkt en op punt stelt.

www.proximus.be/happyhouse

Mvg,Robrecht
Het is altijd tegen de avond en s andere daags is dat voorbij of is het s avonds weer terug een probleem
Er mag altijd iemand eens langs komen. Het wordt stilaan tijd dat dit probleem eens en voor altijd opgelost geraakt. Dit is al 4,5 jaar bezig.
Gebruik je misschien PLC's als draadloze oplossing tussen je bbox en decoder, omdat je zegt dat het voorvalt tegen de avond.
Nee, wij hebben geen domotica of plc.
Weer van dat
Reputatie 7
Badge +4
Debbie, kan je ons een gsm nummer doorsturen en enkele dagen dat er en technicus mag langs komen?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Robrecht

Het Proximus Center
04xxxx
[Edit Wim: gsm nummer verwijderd]
Ik ben altijd om 13u te bereiken en thuis. Buiten het weekend ben ik meestal bereikbaar
Reputatie 7
Badge +4
Debbie, onze technicus komt nu vrijdag langs tussen 16:30 en 20:00. Je zal nog een sms ontvangen ter bevestiging van de afspraak. Wel raad ik je aan om je bovenstaande bericht te verwijderen. Daar nu iedereen je gsm nummer kan zien.

Mvg, Robrecht
we hebben het probleem terug. Vandaag de 1 ste keer terug

Reageer