Beantwoord

Films op aanvraag online bekijken


Ik slaag er niet in om via de browser naar een film op aanvraag te kijken. Ik ben ingelogd en heb meerdere gratis films ter beschikking, maar ik zie nergens de optie om een film effectief te bekijken.

Ook kan ik nog steeds enkel via Internet Explorer naar ProximusTV kijken, terwijl er een melding verschijnt waarop staat dat het 'terug' mogelijk zou zijn om in alle browsers te kijken (bij mij lukte dit echter nog nooit).

Over het algemeen lukt het vaker niet dan wel om online naar ProximusTV te kijken.
icon

Beste antwoord door Wim VL 19 June 2018, 09:19

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

Lukt het wel om een film te bestellen op de gewone decoder (probeer het gratis nieuws via één/Canvas)?

Kan je wel live tv kijken op de browser?

groeten Geert
Hallo,

Lukt het wel om een film te bestellen op de gewone decoder (probeer het gratis nieuws via één/Canvas)?

Kan je wel live tv kijken op de browser?

groeten Geert


Een film bestellen op TV lukt en live TV kijken via de browser ook.
Bij films op aanvraag krijg ik niet de optie om ze te bekijken.
Reputatie 7
Badge +4
Lukt het bij geen enkele film op aanvraag, of zijn er bij waar het nog wel bij lukt?
Lukt het bij geen enkele film op aanvraag, of zijn er bij waar het nog wel bij lukt?Ik heb tot op heden geen enkele film gevonden die ik kan bekijken.
Hoe of waar zou ik hier de optie moeten zien om de film te bekijken? Als ik klik op de 'op aanvraag catalogus' kom ik gewoon terug in het overzicht terecht. Ik heb dit al op verschillende browsers geprobeerd.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Iris,

ik heb het even na gevraagd. Helaas is het niet mogelijk films te huren via de de tv applicatie, enkel via de decoder.

MVG,

Wim

Hoe kan ik op mijn PC of iPad een film op aanvraag bekijken?  Ik zie in  Proximus Pickx nergens een mogelijkheid om naar de shop te gaan en een film te huren.

het antwoord staat juist boven uw post

Jammer. Dan kan ik niet anders dan naar de concurrentie te gaan. 

ik vraag mij af of dit op één of andere manier al in de pijplijn zit en ben ik ook benieuwd naar een uitleg van iemand van het proximus forum team

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb de vraag even doorgespeeld naar de verantwoordelijken voor de Pickx app. We houden jullie op de hoogte

De softwareontwikkelaars zijn van dit euvel op de hoogte, en doen hun uiterste best om de Pickx App continu te blijven verbeteren. Nog eventjes geduld :wink:

Reageer