Beantwoord

Error Number: SYS_1

  • 27 February 2018
  • 7 reacties
  • 1846 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Deze melding krijg ik op mijn scherm. Ik kreeg een opname niet gewist. Heb dan decoder V5 hd uit- en aangezet en toen kreeg ik dit bericht. Heb een factory reset gedaan, maar zelfde antwoord.
Regio Hasselt 01123.....
Help.
icon

Beste antwoord door Elma 20 November 2018, 03:00

Bekijk origineel

7 reacties

Het zal een server probleem zijn.....
Reputatie 7
Badge +4
Dag Elma, is het probleem nog steeds zo ondertussen? MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +3
Ja Wim, na een half uurtje was het plots opgelost.
Reputatie 7
Badge +4
Ok gelukkig. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +3
Probleem is opgelost.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo,

Als ik je lijn nakijk, zie ik niet onmiddellijk een probleem. Heb je al geprobeerd om je modem en decoder te herstarten zoals in volgende link beschreven ?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Groeten, Hadewych
Reputatie 7
Badge +3
Hadewych, het was dat dagelijks probleem, als jullie de servers rond 3u 's nachts heropstarten. Ik heb het al een paar keren gehad. Dan kan ik geen opnames of tv programma's bekijken. Dat duurt ongeveer een half uur en dan werkt alles weer. Het gekke is wel dat ik dan toch nog opnames via mijn laptop kan bekijken, alleen geen opnames die op de hd staan. En de Bbox moet natuurlijk internet al ok geven.
Die info op die link ken ik al jaren. Alles afzetten, Bbox3 opzetten, 20 minuten wachten tot de dsl terug oplicht, dan de decoder opzetten. Dan zou alles moeten werken. Anders decoder eens resetten door knop achteraan uit en aan te zetten en op de knoppen vooraan [tv] en [pijltje naar beneden] te drukken tot .....+ verschijnt (ik weet de naam niet meer vanbuiten die eerst verschijnt, maar er staat een plus achter. Los dan de knoppen en kijk of er ...DRA op de display verschijnt. Dan is hij een volledige reset aan het doen en dat moet je hebben.
Dit duurt ongeveer 15 minuten. Dan kan je terug tv kijken.
Ik moet dan gewoonlijk nog in de instellingen iets wijzigen om mijn audiosysteem terug correct te krijgen.

Reageer