Error 5 decoder

  • 20 June 2017
  • 1 reactie
  • 692 Bekeken

Ik heb op 27 april, ondertussen 7,5 week geleden een 2de decoder besteld.
Vorige dinsdag aangeleverd gekregen en proberen aansluiten. Ik kreeg error 5.
De technische dienst zei me om alles in te pakken en terug te brengen wanneer ik een nieuwe ging afhalen.
Deze heb ik vandaag ontvangen, zonder HDMI kabel, zonder internetkabel en zonder afstandsbediening!!!!
Ik heb gelukkig, op de afstandsbediening na, reservekabels thuis, waarmee in alles aansluit. U raadt het al, error 5!
Resetten helpt niet. Internet heb ik, want alle lampjes op de ruckus branden. Wat nu?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Dieter,

kan ik via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen, dan bekijk ik graag je probleem.

MVG,

Wim

Reageer