Beantwoord

Defecte WiFi bridge

  • 17 November 2018
  • 1 reactie
  • 1425 Bekeken

Sinds deze avond geen TV meer. Ik vermoed een defect aan de WiFi bridge. Kan iemand dit confirmeren? Wanneer ik de WiFi bridge terug probeer te synchroniseren met de modem, door bij allebei op de WPS knop te drukken, gaat op beide toestellen de WPS een tweetal minuten knipperen tijdens het maken van de connectie. Op de bridge is dat knipperen in de oranje kleur. Maar... na de synchronisatie sessie lijkt dit niet te lukken want na twee minuten licht het WPS lichtje op de bridge uiteindelijk rood op. Verder gaat er geen enkel groen lichtje aan (behalve de Power), dus noch wireless, noch access point, noc link quality lichten op. Ik kan enkel constateren dat de link dus niet geslaagd is. Betekent dit dat de bridge kapot is en dat ik een nieuwe moet kopen?
icon

Beste antwoord door kim.mens 17 November 2018, 19:57

Bekijk origineel

1 reactie

Probleem opgelost na een kort maar efficiënt telefonisch contact met de klantendienst. Resetten van de bridge EN van de modem (met tandenstoker reset pinnetje induwen op beide toestellen) en daarna de connectieprocedure herhalen. Probleem opgelost.

Reageer