Vraag

Decoder V6

  • 16 February 2018
  • 6 reacties
  • 229 Bekeken

Reeds 2 decoders V6 ontvangen omdat men dacht dat de eerste niet werkte. Helaas. Na aansluiting van de 2de V6 decoder wordt er nog steeds geen verbinding gemaakt. Kan het zijn dat de V6 niet werkt omdat er een (oudere) ethernet kabel getrokken is van de modem naar de decoder (10m) die daarna via een tussenstuk en de nieuwe bijhorende ethernet kabel op de V6 aangesloten is?

De oude modem werkt met de oude kabels en niet met de nieuwe kabels.
Is hier een compatibiliteitsprobleem?
Gr.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kan je eens proberen met een rechtstreekse kabel van de bbox naar de v6?
Reputatie 7
Badge +1
Kun je eventueel eens proberen ze alle 2 af te melden door te bellen naar het nummer 0800 99696, mogelijk voor elke decoder apart, en dan een van de twee terug aan te melden door ze gewoon terug met de modem te verbinden en op te starten?
+
Rechtstreeks verbinden lijkt me moeilijk wegens geen internetaansluiting dicht bij de decoder.

Ik heb al veel met dit nummer gebeld. Het lijkt me dat de V6 nog niet echt goed gekend is bij de personen van de helpdienst. Ook in de proximuswinkel weten ze niets van de V6.

Kan ik de nieuwe decoder testen via de PCwaar de modem dicht bij staat? Ik ben geen techneut ....
Ter bijkomende Info:
Als je belt naar 0800 99696 worden al de geregistreerde decoders op je lijn gederegistreerd.
Om te zien hoeveel decoders je op je lijn kunt aansluiten kun je dit opvragen
hier > https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html
Reputatie 7
Badge +4
Als je PC scherm een HDMI aansluiting heeft zou je het kunnen testen.
PC scherm heeft HDMI. Ik probeer het morgen.
Bedankt!

Reageer