decoder V4

  • 5 April 2011
  • 14 reacties
  • 1856 Bekeken

Beste,

Sinds kort heb ik een decoder V4 cisco. Mijn vraag naar jullie met de nieuwe interface. Is het zo dat jullie de beeldresolutie ook niet kunnen aanpassen? of is dit normaal aan deze decoder. nu staat het op 1920x1080i

ik zou dat willen aanpassen naar 720p. persoonlijke voorkeur.

Met vriendelijke groeten,

jordy

14 reacties

Badge
Via menu kan je beeldresolutie aanpassen maar ik heb dat zelf ook nog niet gedaan omdat ik er niet aan uit kan.Bij mij staat hij ook op 1080i.
Kan aangepast worden in het menu, ik ben de optie al tegengekomen, maar weet niet meer van buiten waar precies ;-)
Badge
Je moet gewoon op menu drukken-instellingen-beeldinstellingen-beeldrelulutie en ik zie dat ze het een stuk gemakkelijker hebben gemaakt want nu kan je gewoon kiezen welke instelling je wil want de getallen worden duidelijk weergegeven.
Badge
Instellen op automatisch,dan zoekt hij altijd het beste voor uwe TV.
Het rare bij mij is, dat ik niets kan kiezen. Ik krijg wel de uitleg maar er staan geen opties.

@computerken: Hoe zet je dat op automatisch??

mvg,

Jordy
Badge
Gewoon automatisch in die instellingen van de beeldresolutie bevestigen.
ik krijg dit, ook na een reset, en een factory reset
ik krijg dit als ik het menu beeldresolutie open.
Reputatie 7
Badge +1
Heeft dus allemaal te maken met de nieuwe interface, niet met de hardware van de V4.....
Badge
Kan zijn dat volgende opdate nog niet gepasseerd is alhoewel ik dit vreemd vind want dit is een geforseerde interfece.Maar die versie van die beeldresolutie was niet zo bij die interface dus die is er achteraf bijgekomen.Normaal als je op beeldresolutie klikt krijg je 5 verschillende mogelijkheden waaruit je kan uit kiezen.
Normaal moeten daar de verschillende opties voor de resolutie komen. Bij jou dus niet.

Decoder herstarten (stekker uittrekken) of resetten kan de oplossing zijn.
Heb dit al geprobeerd. het is mij wel opgevallen, wanneer de update gedaan is ik geen beeld krijg. ik moet eerste de hdmi uittrekken en opnieuw inpluggen.

ga vanavond eens proberen een update doen zonder de hdmi ingeplugd.
Beste Jordy,

Zoals vermeld moet je via Instellingen - Beeldinstellingen - Beeldresolutie in normale omstandigheden de optie krijgen om te kiezen voor Autosync of een resolutie naar keuze.

Indien je na je testen nog steeds deze storing hebt kan je mij best een privébericht sturen met je abonnementsnummer en gsm-nummer.
Van hier uit kan ik een aantal zaken nagaan en desnoods u een nummer geven zodat u die decoder kan omruilen.

Mvg,

Eva van belgacom
Beste,

Ik heb mijn decoder heropgestart zonder dat de hdmi aangesloten was.

maar na dat alles terug werkte, ziet alles er nu in orde uit. ik krij nu ook het menu.

mvg

jordy

Reageer