Decoder & afstandsbediening

  • 7 April 2017
  • 2 reacties
  • 244 Bekeken

Decoder neemt andere zenders op dan geprogrameerd, of neemt helemaal niet op. Geprogrameerde programma's dikwijls niet terug te vinden in overzicht.
Afstandsbediening werkt niet naar behoren

2 reacties

De decoder en modem eens herstarten:
code:
֎ 
- decoder spanningsloos zetten (schakelaar achteraan of netstekker uittrekken)
- bbox netspanning onderbreken gedurende 5 seconden en terug onder spanning zetten.
   nu zal het enkele minuten duren voor die helemaal opgestart is, DSL led moet zeker continu blijven branden
- Indien je draadloze toestellen staan heb tussen decoder en bbox haal deze even uit het stopcontact en wacht enkele minuten tot ze terug opgestart zijn.
- Decoder terug onder spanning zetten.

Als de afstandsbediening nog niet goed reageert dan kan je deze eens volledig opnieuw configureren,
zoals op deze link beschreven
eventueel dit ook lezen omtrent het automatisch scanne van tv codes onder de noemer "opgepast" op deze
link
Reputatie 7
Badge +4
Dag Francine,

Ik heb even gekeken maar zie niet direct problemen. Je kan best eens doen zoals martin voorstelt en alles eens herstarten.

Je kan ook eens en reset van je decoder uitvoeren.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Bij welke opnames heb je problemen daar als ik hier kijk ik heel veel opnames zie vooral op CAZ.

Mvg,Robrecht

Het Proximus Team

Reageer