Beantwoord

Decoder

  • 13 January 2018
  • 6 reacties
  • 749 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
Ik betaal al jaren elke maand 8euro huur voor een decoder. Nu is deze na 7j defect, na een rit naar een Proximus center waar men mij vriendelijk vertelde, geen probleem we sturen u een nieuwe. Maand later krijg ik een factuur van 149,00 euro ?!

Wat is dit voor een service. Als ik iets huur mag ik er toch van uitgaan dat de verhuurder verantwoordelijk is voor het functioneel zijn van het verhuurde goed.
icon

Beste antwoord door FreyaVR 15 January 2018, 08:13

Bekijk origineel

6 reacties

Ter info:
normaal wordt het omruilen van een defecte decoder op deze manier geregeld >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
Reputatie 7
Badge +4
Beste Ward, deze 149 euro werd waarschijnlijk aangerekend voor het niet inleveren van de oude decoder. Heb je dit gedaan? Groetjes Freya
Breek me de bek niet open, FreyaVR.

Ik ben al sinds begin januari overgestapt naar Scarlet, en mijn decoder/modem heb ik via jullie retourformulier teruggestuurd met ups en toch ontvang ik nog elke maand een factuur van pxm.

Hoe lang blijft dit spelletje nog aanhouden? Ik heb daarvoor al gebeld, gemaild, binnengestapt in een pxm winkel, zonder resultaat.

Via deze weg wil ik het ook eens proberen. Stop met facturen sturen voor zaken die ik niet meer in huis heb. En graag een creditnota voor alles wat ik nog betaald heb aan jullie sinds 08/01/2018.
Reputatie 6
Badge +3
Kan je ons via deze link je klantennummer even doorgeven dan kunnen we dit voor je opzoeken.

Mvg WIlfried
Reputatie 7
Badge +3
Alan,

een collega is bezig met onderzoek. Kan ze je nm op het bij ons gekende gsm contactnummer bereiken ?

Vriendelijke groeten,

Tina
Dag Tina,

Ik ben tijdens de kantooruren niet bereikbaar. Na 17u30 wel (behalve op dinsdag)

Vriendelijke groeten,
Ben

Reageer