Beantwoord

Decoder


  • WDW
  • New user
  • 0 reacties
Ik betaal al jaren elke maand 8euro huur voor een decoder. Nu is deze na 7j defect, na een rit naar een Proximus center waar men mij vriendelijk vertelde, geen probleem we sturen u een nieuwe. Maand later krijg ik een factuur van 149,00 euro ?!

Wat is dit voor een service. Als ik iets huur mag ik er toch van uitgaan dat de verhuurder verantwoordelijk is voor het functioneel zijn van het verhuurde goed.
icon

Beste antwoord door FreyaVR 15 januari 2018, 08:13

Beste Ward, deze 149 euro werd waarschijnlijk aangerekend voor het niet inleveren van de oude decoder. Heb je dit gedaan? Groetjes Freya

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
Ter info:
normaal wordt het omruilen van een defecte decoder op deze manier geregeld >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
Reputatie 5
Badge +2
Beste Ward, deze 149 euro werd waarschijnlijk aangerekend voor het niet inleveren van de oude decoder. Heb je dit gedaan? Groetjes Freya