Vraag

De nieuwe Proximus TV app

  • 3 April 2018
  • 9 reacties
  • 565 Bekeken

Beste,
Ik heb de nieuwe Proximus Tv app gedownload op 29 april en vanaf zondag werkte deze niet meer. Ik kan dus nog inloggen en de tvgids bekijken, maar live tv kijken is niet mogelijk. Als ik dit probeer blijft het laad icoontje er staan. Dit is op mijn Samsung tablet, mijn buurman kan wel op een gsm kijken. Is er een oplossing?

Met vriendelijke groeten,
Jacques

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
jacques

kan je de app nog eens herinstalleren ?
Dag jonathan,

Dit heb ik reeds meerdere malen geprobeerd en dit lost niets op.

Met vriendelijke groeten,
Jacques
Reputatie 7
Badge +4
Heeft het na downloaden even wel gewerkt? Welk type tablet gebruik je? Wij hebben een aantal wijzigingen aangebracht aan onze kant, kan je alsnog even de app opnieuw installeren?
Beste,
Na het downloaden werkte de app wel net als live tv kijken. De dag erna toen ik het effectief wou gebruiken bleef de live tv laden.
Het toestal is een Samsung Galaxy Tab 4, dus niet de beste tablet, maar daar kan het probleem onmogelijk liggen aangezien het gewerkt heeft.
De app heb ik vandaag opnieuw geïnstalleerd, voor de 3e keer al, en nog steeds blijft het hetzelfde probleem.

Met vriendelijke groeten,
Jacques
Ik heb sinds enkele dagen net hetzelfde probleem. Ik heb de app reeds verschillende keren opnieuw proberen te installeren, maar zonder resultaat. Het gaat om een samsung tablet (SM-T230) en heb voordien geen problemen gehad met de app. Telkens als ik iets wil bekijken blijft het laad icoontje staan en gebeurt er niks. Op andere toestellen (gsm en ipad) werkt alles wel nog.
Reputatie 7
Badge +6
Momenteel ondervinden we hinder bij een aantal toestellen met Android 4.4 waardoor opnames en live TV niet werken en blijven laden (beeld met 3 puntjes) We werken aan een oplossing. Ik verwacht deze spoedig. Onze excuses hiervoor.
Op mijn iPad mini kan ik wel live kijken en mijn opnames zie ik staan, maar ik kan ze niet bekijken
Reputatie 7
Badge +4
Raoul, kan je ons via privébericht even laten weten met welk toestel je werkt, welke verbinding je gebruikt (4G of WiFi) en of je probeert te kijken vanuit België of het buitenland?
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb gisteren de nieuwste versie 4.2.0 voor Android op mijn Samsung tablet Tab 4 met Android 5.0.2 binnengekregen (op mijn Samsung S6 Edge met Android 7.0 had ik die al een tijdje). Duidelijk minder foutmeldingen (voorlopig geen) bij het programmeren van opnames ook van series resp. van verwijderen ervan. Dus er wordt duidelijk aan gewerkt. Het casticoon en de virtuele afstandsbediening voor ChromeCast/GoogleCast zijn echter nog steeds niet aanwezig. Hopelijk zit dat in de volgende update. Dit wou ik maar even melden.
Het groeperen van serieopnames graag opnieuw zoals op de TV interface per programma, en niet over de hele lijst van opnames chronologische verspreid,

Reageer