Vraag

Dag 8 (!!) zonder digitale TV / internet / vaste telefoon

  • 23 March 2018
  • 9 reacties
  • 499 Bekeken

Sinds begin deze maand ondervonden wij dikwijls haperingen in internetverbinding / kleine beeldstoringen op proximus-tv. Lastig, maar soit, er viel mee te leven.
Sinds 16/03 is het echter helemaal naar de knoppen.
Geen vaste telefoon meer
Geen proximus tv meer
Geen internet meer

Ondertussen dus al 8 dagen!! Onaanvaardbaar!
Op 17/03 contact opgenomen met klantendienst (0800 22 800). Daar zei een zeer vriendelijke computerstem me dat we "mogelijk hinder" konden ondervinden. Een oplossing was voorzien voor 22/03, 5 (!) dagen later dus. Mogelijkheid om een medewerker te spreken werd niet geboden.

Dinsdag en woensdag was er plots terug internet, maar dat ging zoooooooooo traag dat er niets mee te doen viel (speedtest was 0.2 download).

Gisteren na werk vol blijde verwachting thuis gekomen, direct gecheckt, nog steeds niets!
Vanochtend: nog steeds niets ! Ook internet terug weg.
Terug gebeld. Dezelfde vriendelijke computerstem verzekerde ons dat men er alles toe deed om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Een nieuwe datum werd niet
gegeven.

Deze voormiddag via mail klacht ingediend. Nog geen antwoord...
Zonet terug gebeld. De vriendelijke computerstem had nu wél een nieuwe datum: 22/03.
Met vandaag bij zijn dat dus nog eens 5 dagen!! Ronduit belachelijk!!

Ik wil graag ASAP volgende zaken weten:
1. What the F##%% is nu juist het probleem
2. Wanneer zal het probleem (100% zeker) opgelost zijn
3. Hoe zullen wij gecompenseerd worden ?

Nog mensen met dit probleem? Weten jullie wat er juist aan de hand is?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Jan,

er is blijkbaar een vrij grote kabelstoring in je buurt aanwezig die je lijn danig verstoort. Onze lasploegen zijn hier van op de hoogte om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Eens je probleem van de baan is kunnen we kijken voor een compensatie. Mijn excuses voor het ongemak.

MVG,

Wim
Bart (en Wim VL). Heb juist hetzelfde probleem en dit sedert midden augustus (waarschijnlijk ook beschadiging van de kabel). Eerst na 080022800 ook een computerstem en het zou een paar dagen kunnen duren. Nadien berichtje gekregen dat het voorzien was voor 28 aug. en dat er iemand moest thuis zijn. Was thuis maar niemand gezien. Deze morgen een berichtje dat ze nu pas komen op 10 september. Dit is meer dan onaanvaardbaar.
En hoe gaan ze dit vergoeden, ben ook al 2 keer moeten thuis blijven en er komt een derde keer
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Likerk,

Kan je in een privébericht je klant- of telefoonnummer doorsturen dan kijk ik dit verder voor je na. Dit doe je door hier te klikken.
Andy PB is verstuurd
Ik kan niemand contacteren. Er werd me beloofd dat alles terug en perfect ging werken... ?
Sinds begin deze maand ondervonden wij dikwijls haperingen in internetverbinding / kleine beeldstoringen op proximus-tv. Lastig, maar soit, er viel mee te leven.
Sinds 16/03 is het echter helemaal naar de knoppen.
Geen vaste telefoon meer
Geen proximus tv meer
Geen internet meer

Ondertussen dus al 8 dagen!! Onaanvaardbaar!
Op 17/03 contact opgenomen met klantendienst (0800 22 800). Daar zei een zeer vriendelijke computerstem me dat we "mogelijk hinder" konden ondervinden. Een oplossing was voorzien voor 22/03, 5 (!) dagen later dus. Mogelijkheid om een medewerker te spreken werd niet geboden.

Dinsdag en woensdag was er plots terug internet, maar dat ging zoooooooooo traag dat er niets mee te doen viel (speedtest was 0.2 download).

Gisteren na werk vol blijde verwachting thuis gekomen, direct gecheckt, nog steeds niets!
Vanochtend: nog steeds niets ! Ook internet terug weg.
Terug gebeld. Dezelfde vriendelijke computerstem verzekerde ons dat men er alles toe deed om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Een nieuwe datum werd niet
gegeven.

Deze voormiddag via mail klacht ingediend. Nog geen antwoord...
Zonet terug gebeld. De vriendelijke computerstem had nu wél een nieuwe datum: 22/03.
Met vandaag bij zijn dat dus nog eens 5 dagen!! Ronduit belachelijk!!

Ik wil graag ASAP volgende zaken weten:
1. What the F##%% is nu juist het probleem
2. Wanneer zal het probleem (100% zeker) opgelost zijn
3. Hoe zullen wij gecompenseerd worden ?

Nog mensen met dit probleem? Weten jullie wat er juist aan de hand is?
Ja hoor wij hebben sinds zaterdag het zelfde probleem zie mijn topic als ik mrgn geen dtm heb wnnr ze langskomen en of als dit nog een wk duurt vooraleer ze komen repareren dan stap ik volg wk gegarandeerd over naar een andere provider en moeten ze niet meer langskomen ik betaal dan nog liever het dubbele.Indien ik u was nam ik eens contact op met de ombudsdienst maar hier liet ik het zeker niet bij en ze mogen nu op zijn minst een compensatie bezorgen.Vroeger bij Belgacom veel betere service nooit klachten gehad tegenwoordig van Proximus hoor ik veel klachten tot nu toe hadden wij er nog geen.
Bart (en Wim VL). Heb juist hetzelfde probleem en dit sedert midden augustus (waarschijnlijk ook beschadiging van de kabel). Eerst na 080022800 ook een computerstem en het zou een paar dagen kunnen duren. Nadien berichtje gekregen dat het voorzien was voor 28 aug. en dat er iemand moest thuis zijn. Was thuis maar niemand gezien. Deze morgen een berichtje dat ze nu pas komen op 10 september. Dit is meer dan onaanvaardbaar.
En hoe gaan ze dit vergoeden, ben ook al 2 keer moeten thuis blijven en er komt een derde keer
Heb ik in het verleden ook al meegemaakt verscheidene afspraken gemaakt telkens thuisgebleven en plots de dag zelf belde men dat de technieker ziek was en geen vervanging had of men verwittigde gewoon helemaal niet.

Reageer