Vraag

Bibliotheek problemen

  • 17 July 2018
  • 8 reacties
  • 175 Bekeken

wanneer ik iets uit de bibliotheek wil afspelen valt na enkele seconden alles uit, tv gaat op zwart en internet valt uit, na enkele minuten gaat de tv en internet weer aan, ik deze vraag gesteld aan proximus via chat, nadat valerie wist na enkele onderzoeken dat de tv gaat sloot ze gewoon de chat af en liet ze mij in het ongewisse, wie geef ook dat probleem met zijn bibliotheek en wat ermee te doen , kan proximus dan niets doen?

8 reacties

hebben ze u dan aangeraden van eens de decoder en bbox te laten rebooten in deze volgorde:
decoder stroomloos zetten
bbox 5 sec stroomloos zetten en dan terug opzetten en wachten tot de dsl led continu blijft branden en dan pas decoder terug onder stroom zetten.
Mss lost dit je probleem op!
Reputatie 7
Badge +4
hi
je kan hiervoor best even volgende doen ;

schakel zowel modeml als decoder uit
schakel eerste de modem terug aan en wacht tot deze is opgestart
schakel dan pas de decoder terug aan

Dit zou het probleem moeten verhelpen

mvg
heb ik allemaal verschillende keren gedaan, niets helpt
hier nu al enkele dagen dat probleem
hi
je kan hiervoor best even volgende doen ;

schakel zowel modeml als decoder uit
schakel eerste de modem terug aan en wacht tot deze is opgestart
schakel dan pas de decoder terug aan

Dit zou het probleem moeten verhelpen

mvg
dat al verschillende keren gedaan, niets helpt
Reputatie 7
Badge +4
Kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan kan ik je verbinding controleren

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
klantennr verstuurt, ze hebben wel de verbinding al gecontroleerd, groeten
klantennr gekregen, ik moet weg, zie straks of er nieuws is, groeten

Reageer