Vraag

Bepaalde toetsen afstandsbediening werken niet meer

  • 8 September 2018
  • 10 reacties
  • 1777 Bekeken

Sinds enige tijd werken enkele toetsen van de afstandsbediening niet meer (verschillende cijfertoetsen alsook de 'back' toets). Kan je de afstandsbediening gaan omruilen in een proximuswinkel?

10 reacties

hier op het forum werd al enkele keren beweerd van wel, maar ook één opsturen werd hier ook al enkele keren vermeld dus zal je de keuze hebben uit beide.
NB: reactie van iemand van proximus ga je hier maar pas mogen verwachten volgende maandag aangezien het al na 22u is en er op zondag ook niet gereageerd wordt op het forum.
Reputatie 5
Badge +1
Bruma, zelfde voorgehad als U met de knoppen van de afstandsbediening.
Gewoon via MYPROXIMUS je klacht doorgeven of via het speciaal formulier KLACHT VIA MAIL.
Proximus behandelt je klacht, en je krijgt zoals in mijn geval een nieuwe afstandsbediening toegestuurd via het leverigspunt dat je zelf kiest , met een retourbonnnetje om je defecte afstandsbediening terug mee te geven.
Dus zo vlug mogelijk via een officiëel kanaal van Proximus je klacht doorgeven en maandagmorgen zal dat dan wel in behandeling genomen worden .

Ro
Bijkomende info: Procedure van terugsturen kun je hier nalezen hier
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
Kies achtereenvolgend:
- uw toestel is defect
- een ander toestel
- u huurt het toestel van ons
en volg daar de procedure....
NB: Er wordt daar niet gesproken over de mogelijkheid van omruilen in een proximus center.
nochtans hebben er al sommigen er één kunnen omruilen in een proximus center, is het mss zolang de voorraad strekt, ik weet het ook niet juist.
@ Ro,
je zegt "Gewoon via MYPROXIMUS je klacht doorgeven" ik heb daar effen achter gezocht maar vindt deze optie niet op myproximus.be , ofwel kijk ik er over?
Mss ook interessant om te weten wat hier al op het forum recent gepost werd omtrent omruilen afstandsbediening > Born (klik hier) daar staat o.a :
Hier idem....
Onze hond gisteren de afstandbediening als kauwbeen gebruikt. Ik bel naar de klantendienst en die zeggen dat ik naar een Proximuswinkel moet gaan om een nieuwe te kopen. Alle shops hebben dat altijd op voorraad werd er nog gezegd...
Jaja, totdat je in Merchtem in de shop staat... 0,0 stuks op voorraad 😖
En daar krijg je dan te horen dat je dat telefonisch moet aanvragen ....😫
Not amused... en nu?

Chantal67 normaal gezien is het inderdaad via de proximuswinkel, maar ik zal er voor u 1 laten bezorgen. Kan u uw UPS punt even aangeven? Dan laten we het daar bezorgen? groeten Els
https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Reputatie 5
Badge +1
Martin, inmyproximus bovenaan support aanklikken.
Dan kijk je ondrraan de pagina in de komom support, helemaal onderaan " contact " aanklikken en dan aanduiden wat je wil doen.

Verder geholpen of voldoende info ?
Ro
Reputatie 5
Badge +1
Ter info, in mijn geval via een door mij aangeduid verkooppunt werd de afstandsbediening geleverd en moest ik de oude onmiddellijk mee terugsturen met de bijgeleverde terugzend sticker.
Martin, inmyproximus bovenaan support aanklikken.
Dan kijk je ondrraan de pagina in de komom support, helemaal onderaan " contact " aanklikken en dan aanduiden wat je wil doen.

Verder geholpen of voldoende info ?
Ro

Ok en bedankt, nu snap ik het, is in feite het zelfde als je naar http://proximus.be/contact surft
Ter info, in mijn geval via een door mij aangeduid verkooppunt werd de afstandsbediening geleverd en moest ik de oude onmiddellijk mee terugsturen met de bijgeleverde terugzend sticker.
Bij mij ook, na sms bericht dat het pakje toegekomen was, ben ik naar ups access punt geweest met de oude afstandsbediening en hebben ze deze in de zelfde doos (met de bijgevoegde retourlabels ) waar de nieuwe afstandsbediening instak gewoon gratis teruggestuurd dus heb je geen doos nodig om de oude in te pakken op die manier.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

We zullen hier een ticket voor opmaken, via [color=#0066cc"]deze link [/color]mag je me je klantnummer en een GSM nr. doorsturen waarop je een sms mag ontvangen wanneer de nieuwe afstandsbediening geleverd is.

Groeten Geert

Reageer