Belgacom TV Overal op iPhone??

  • 15 July 2011
  • 7 reacties
  • 4149 Bekeken

Wat verstaat Belgacom onder "zeer binnenkort"?
Want er staat nu toch al een week of 2 op belgacom.be dat de app voor iPhone zeer binnenkort wordt gelanceerd...

En nu we toch bezig zijn, wanneer komt de applicatie uit voor op de computer (niet Belgacom TV on Pc want dat werkt niet op Mac..)

7 reacties

beste

zoals reeds bekend moeten Apple-gebruikers wachten op de validering van de applicatie door Apple. ik denk niet dat Belgacom hier enig zicht op heeft wanneer de validering zal gebeuren.

wat de pc versie betreft, deze zal zowel draaien op Microsoft Windows XP SP2 of hoger, als op Apple OSX10.4.8 of hoger.
wanneer deze beschikbaar wordt weet ik niet, misschien dat Eva er enig zicht op heeft? ik hou in ieder geval www.tvoveral.be in de gaten

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Voor de PC-versie moeten ze alleszins niet op Apple wachten.....de oude versie TVonPC werkt nog altijd (nog 48 dagen test...) maar de TV-gids laadt niet altijd meer in. Die doet zijn goesting, soms wel soms niet. Het zal me benieuwen of die nieuwe versie ook het afspelen van bestanden (video's foto's, muziek) van de PC via de decoder op TV of op audioinstallatie zal ondersteunen....
dat zal uiteraard niet gaan, sinjoor71. voor tv overal op pc zal je geen software moeten installeren, gewoon naar de site gaan met gelijk welke internetverbinding op gelijk welke lokatie. totaal ander concept dan pc on tv, waar jouw pc softwarematig eigenlijk een decoder werd

mvg
Beste BLGCM,

Wat Tv Overal op iPhone betreft; hier hebben we inderdaad geen zicht op. Dat hangt van Apple af. De versie voor PC en Mac is voor augustus voorzien.

Met vriendelijke groeten,

Eva
cool.. PC wordt volledig ondersteund... dus ook Linux, maar ook FreeBSD, OpenBSD, MSDOS, OS2 Warp, etc...alles wat op een PC draait.
bedankt voor de update, Eva.

mvg
zal er ook een versie zijn voor iPad?

verder is het een mooie geste dat het nu gratis aangeboden wordt, maar dan zou het ook wel handig zijn om het te kunnen testen. dus bij gebrek aan applicatie op Mac OS X en ipad,zou het mooi zijn om voor de apple gebruikers (en de pc gebruikers) de test periode te verlengen.

Reageer