Belgacom TV gids

  • 29 November 2010
  • 13 reacties
  • 2910 Bekeken

  • Apprentice
  • 8 reacties
Hallo,

dit weekend heb ik de telenet digitale tv gids gezien en doorbladerd en ik moet zeggen dat deze toch veel moderner is en veel meer aanspreekt dan die van Belgacom: bij een film bvb is een foto opgeladen, genre film, produktiejaar en heel handig de namen van de hoofdpersonages. Gaat Belgacom ook in de tv gids moderniseren en wat meer info aanbieden bij de programma's?

13 reacties

Reputatie 5
Dat mis ik ook , het jaartal en de acteurs.
Reputatie 2
Badge +1
Veel van deze info kan je al vinden op de online TV-gids op www.belgacomtv.be
Reputatie 5
Badge +2
Mis ik ook. Ook een uitbreiding van het aantal dagen in de tv-gids (bv al tot 8 dagen) zou goed zijn.

Mvg
Ik mis vooral het feit dat je bij Telenet een opname kan programmeren via het internet en bij BGC niet.
Reputatie 2
Badge +1
@Filip:


BGC heeft dit aangekondigd dat dit begin volgend jaar beschikbaar is.
OK. Bedankt voor de informatie, Mancho. Nog even geduld dus :)
Jammer genoeg zie ik hier bij ons (regio 1730 Asse) nog geen vooruitgang: nog steeds geen nieuwe versie, in de tv gids wordt de info over sommige programma's zelfs niet meer geupdated: bvb voor gans deze week staat bij Familie bij elke aflevering als info: Leen is door Joris De Belder neergeslagen ... deze info dateert al van enkele maanden geleden. Hoe kun je zo bewust programmeren? Ik heb echt geen zin en tijd om elke dag op internet de verschillen te zoeken (en er mij mss aan te ergerenen) in de progammatiegids van internet en tv. Hierbij nogmaals dezelfde vraag waarmee ik dit topic heb opgestart: wanneer gaat belgacom de tv gids moderniseren en up to date houden?
Reputatie 7
Badge +1
Bik, dat klopt. De info is dikwijls (maar toch niet altijd) niet up to date. Heb ik hier ook al aangeklaagd. Heb ook nog de oude versie, die ik nu gewoon ben die toch wel duidelijk en overzichtelijk is.

.
Badge
Ja axs maar het zou toch ook mogelijk moeten zijn op tv ik versta dat soms niet.Nu maken ze die nieuwe interface maar i.p.V een serieuze tv gids te maken blijft het nog maar bij iets eenvoudig.Waarom is daar nog altijd die middenstreep niet.Belgacom vind dat niet nodig maar ik vind het vrij normaal in een tv gids.
Badge +1
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die streep ook niet nodig vind. Voor mij zou die zeker geen meerwaarde betekenen. Wel zou het interessant zijn om het jaartal en de acteurs te weten. Vooral bij series zou het nuttig zijn te weten welke jaargang het is.
Badge
Ja ik denk ook dat die streep er voorlopig niet zal komen omdat belgacom zelf die intensie niet heeft.
Reputatie 7
Badge +1
Bij TVonPC staat die er nochtans wél.
Badge
Zou wel goed zijn mocht het er bij komen.

Reageer