Belgacom Tv-foto's bekijken met PICASA

  • 9 October 2010
  • 7 reacties
  • 6200 Bekeken

Badge
Dag ieder,

Op BTV is voorzien dat men met de hulp van het programma PICASA en Mijn Foto's ,zijn private fotos kan tonen en een diavoorstelling maken.

Het lukt me niet .

Ik geraak maar niet wijs uit die paswoorden en sleutelwoorden.

Heeft er iemand ervaring mee en kan me uitleggen hoe het feitelijk moet.

Een link met duidelijke uitleg is ook al voldoende.

De uitleg van BGC en FAQ hebben men niet geholpen.

Mijn welgemeende dank.

PATOE

7 reacties

Hallo,

Wat lukt er niet exact?

Eventjes in het kort:

- om foto's te bekijken via BTV moet je uw foto's uploaden met Picasa applicatie of via Picasa web.

Hiervoor heb je een GOOGLE account nodig, en niet uw Belgacom account.

Je kan hier inloggen: http://picasaweb.google.com/home en daar uw foto's uploaden (als je wenst gebruik te maken van picasa web). Eenmaal geupload kan je dit via TV bekijken.

- In Belgacom TV, kan je uw fotos bekijken door uw google userid/passwoord in te geven, of door Search te doen naar uw naam (hangt af van de rechten die je gespecifieerd hebt)

mvg,

Bart
Badge
Ik heb nu een picasa account;

Ik heb fotos staan van Peru op PICASA.

Moet ik nu eerst die fotos UPLOADEN met picasa?

Dan in BTV naar FOTOALBUMS gaan en gebruikersnaam en paswoord ingeven.

Dit in ZOEKEN of MIJN FOTOS ?

Mijn gebruikersnaam is een e-mail adres:Hoe typt men met de afstandsbediening van BELGACOM een @ ?

Als ik dat weet kan ik beginnen.



Reeds bedankt voor de info.


PATOE


Reputatie 2
Badge +1
het @tje staat er toch gewoon tussen als je op het onscreen toetsenbord kijkt. Dacht dat het ook ging met de 0 of een andere toets paar keer door te duwen (zoals een SMS)
Badge
Bedankt voor de info.

We proberen tot het lukt.

Nog een prettige avond.


PATOE
Beste Patoe,

Wat Bart aangeeft is correct. Merk wel op dat er een verschil is tussen het programmma Picasa en de online service Picasaweb. De foto's moeten dus staan op Picasaweb. Uploaden kan via de site (zoals Bart zegt) of via het gratis fotoprogramma Picasa.

Vriendelijke groet,
Eva
Badge
Het is ook gelukt.

Dit gaat wel gepaard met kwaliteitsverlies van de foto's.


gtjs


patoe

Reputatie 7
Badge +1


Bedankt voor de uitleg. Ik had het ooit al wel eens gedaan, maar was vergeten hoe het moest. Het kwaiteitsverlies is inderdaad nogal groot.

Reageer